recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilket 50`" plasma tv er bedst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvilket 50`" plasma tv er bedst?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
paradisfuglen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: hvilket 50`" plasma tv er bedst?
    Sendt: 17-Januar-2011 kl. 14:53
hej håber nogen herinde ved vilket 50" plasma tv der er bedst LG 50pk550 eller Samsung 50" Plasma-TV PS50C535 hvad skal jeg vælge i den her prisklasse? på forhånd takSmile.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2011 kl. 15:10
Lg 50pk550(n) har jeg købt til sviger, og de er rigtig glade.

Jeg må indrømme at denne skærm har overrasket mig meget positivt, og jeg havde allerede mellem høje forventninger til skærmen efter div. test.

I den pris klasse er den en "safe buy" - god skærm et godt billede og med rimlig lyd.

C535 har jeg ikke kigget på - så om den er bedre ?

Men pk550 er jeg sikker på vil opfylde alle folks behov i dens prisklasse blandt plasma skærme.
.....
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 11:03
Jeg har selv en pk750n, og den er jeg ovenud tilfreds med i forhold til prisen. Den har en smule retention, og er lidt langsom til at skifte mellem kanalerne. Der ud over så er den MEGA flot (infinity design), og som sagt en fin skærm til prisen.

Jeg har lige bestilt et LG 50PX950N igår, så er spændt på om den kan leve op til forventningerne. Smile
Den anden kender jeg ikke noget til.
Til top
allan_hermansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Januar-2011
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2011 kl. 15:56
Du kan glæde dig meget il at få dit LG PK950. Jeg har haft det et par måneder og det er virkelig super! Ja, der er lidt retension (Disney channels "ører" kan godt blive siddende efter et par timers kig, men forsvinder med 2 sek fra en anden kanal).
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu