recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket 50" til 8000-9000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket 50" til 8000-9000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket 50" til 8000-9000
    Sendt: 01-April-2010 kl. 08:54
Jeg står i det problem at mit 50PX70 er blevet erklæret total skadet, da panelet for anden gang har fået de lodrette streger.
 
Jeg gav selv 20.000 for det, men den ekstra forsikring jeg havde købt på det, vil åbenbart kun give omkring 8000kr. fordi de har fundet det ved getmore til 8000kr.
 
Hvordan pokker kan getmore overhovdet sælge så gammel et tv, hvor mange generationer er det lige som er kommet efter? Jeg har da slet ikke lyst til at få den gamle model igen, som jeg ikke har haft andet end problemer med.
 
Så jeg har set på et par stykker her, hvor jeg håber i kan nævne hvad jeg får mest ud af.
Og jeg gætter på alle 3 er bedre end det jeg havde?
 
 
 
 
Jeg er nok mest til det LG, men kender ikke rigtigt til deres tv.
 
Håber i kan hjælpe.
 
 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af Susperia Susperia skrev:

Jeg står i det problem at mit 50PX70 er blevet erklæret total skadet, da panelet for anden gang har fået de lodrette streger.
 
Jeg gav selv 20.000 for det, men den ekstra forsikring jeg havde købt på det, vil åbenbart kun give omkring 8000kr. fordi de har fundet det ved getmore til 8000kr.
 
Hvordan pokker kan getmore overhovdet sælge så gammel et tv, hvor mange generationer er det lige som er kommet efter? Jeg har da slet ikke lyst til at få den gamle model igen, som jeg ikke har haft andet end problemer med.
 
Så jeg har set på et par stykker her, hvor jeg håber i kan nævne hvad jeg får mest ud af.
Og jeg gætter på alle 3 er bedre end det jeg havde?
 
 
 
 
Jeg er nok mest til det LG, men kender ikke rigtigt til deres tv.
 
Håber i kan hjælpe.
 
 
Hej, og det var da hyggeligt, jeg synes det er længe siden jeg er "stødt" ind i digTongue
 
Surt med dit tv, hvordan kan det dog blive totalskade?
 
Altså jeg er stort set lige så meget på herrens mark som dig, hvis jeg skulle vælge nyt panel. Det virker lidt som om at de nye Panasonic på flere måder har skuffet, og mig bekendt lider LG stadig af noget reintension.
 
På www. flatpanels.dk kan du se tests af flere af de nye paneler, og du kan i virkeligheden godt regne med disse tests - det er gode folk (Rasmus), der laver testene.
 
Men måske er der mange ting der er vigtige for dig, design f.eks., her er Pana sørme ikke på forkantLOL
 
Der har i mine øjne været en tendens til at "Nedvurdere" Samsung, som faktisk altid har lavet ganske glimrende plasma TV.
 
Men alt andet lige, og det hele lagt sammen, så ville jeg nok vælge et Panasonic.
 
Held og lykke med valgetTongue
 


Redigeret af Hother - 01-April-2010 kl. 09:51
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 10:37
Alle 3 skærme er rigtige gode, personligt ville jeg vælge Panasonic fra på grund af dens design, som ser lidt øh...gammeldaws ud, når vi snakker 2010.
Istedet ville jeg nu vælge Samsung'en, som nok er den der har det bedste billede ud af de 3.
Rasmus Larsen fra Flatpanels.dk har givet den et par ord i Ekstra Bladet.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 10:41
For 8k får du også en bedre skærm end den du havde.
Hvis du kan få pengene i hånden, kunne du overveje en Panasonic 50X10Y eller den den nye X20 model, de koster omkring 6,5k. Evt. kunne du overveje at lægge et par tusinde ekstra, så du kunne få en Pana 50G20.
 
Men det kommer jo også an på dine krav i forhold til design/funktioner mm. 
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 11:07
Hej John. Ja det er ved at være et stykke tid siden, men nu den jo desværre gal igen Smile
Forsikringen har valgt at total skade tvet, da det ville koste mere at lave, end at købe et nyt ved getmore. Men kan bare ikke forstå hvordan de kan sælge sådan noget gammelt lort.
 
Jeg har et Samsung PS42B430 i soveværelset, og det er jeg egentlig også fint tilfreds med.
Men vil lige prøve at se de test på flatpanels.
 
Jeg ved faktisk ikke om jeg får lov at vælge tv selv, men det håber jeg da, vil da hellere handle ved cinemagic, end ved getmore.
Og jeg tror ikke jeg gider smide så meget oven i, da jeg står med ny indkøbt hus, og skal have en bil mere, så det er ikke lige fladskærm der står øverst på listen lige nu.
Så jeg må nøjes med en af de billige modeller, men så længe de er bedre end hvad jeg havde, så jeg jo tilfreds.
Ser alligevel aldrig film på mit tv, da jeg bruger min projektor til det.
 
Men det er bare blevet en jungle at finde rundt i alle de nye tv. Vil bare have et der kan en del, og der virker det smart med lg og samsung, at de har internet indgang.
 
Til top
act_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 11:16
Ring til Getmore og hør om de overhovedet kan skaffe det.. Tror bare det er en pris deres system trækker fra en importørdatabase.. Skulle ikke være første gang var lige pludselig udgår når man spørger til den :)
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 11:32
Nej synes også det lidt mærkeligt hvis de virkelig kan levere det.
Men håber at kunne få det samsung eller lg. Er ikke helt sikker på det panasonic.
Men det nok lidt fordi jeg har været så uheldig med det her, synes ikke det iorden at panelet går 2 gange inden for lidt under 3 år.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 11:59
Pana S10 er value for the money. Det har den buede kant forneden, men er ellers ok af udseende
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu