|
Hvilket 50" tv i prisklassen 10K? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Få ham til at kigge på Panasonic GT50 eller VT50.
|
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|
Samsung PS51E8005 er bedre end 50ST50. Det har jeg selv set i Hi-Fi Klubben hvor de står side om side...
|
||
![]() |
||
Valkyrie ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2012 Sted: Kbh s Status: Offline Point: 17 |
|
kan han skaffe 5k mere så kan han bliver ejer af det bedste tv på marked 55VT50 stå til 15k i Elgiganten i denne uge!!! GOGOGO
|
||
![]() |
||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
|
"det bedste tv på marked"
Den har jeg hørt før. Buzzeri og andet støj fra Plasmaen er taget højde for ? |
||
![]() |
||
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
|
Lennon: Det var bare hvad det billigste man kunne finde på dba.dk Tror lige han skal ud og se Panasonic TX-P50ST50 om det kan godkendes for hans vedkommende vedr. billedkvaliteten. Valkyrie: Har prøvet at overtale ham til det, men han vil ikke give 15K for et Tv.
Ellers må han spare lidt mere op til Samsung PS51E8005 for 10K, hvis Panasonic ST modellen ikke er god nok. |
||
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
|
![]() ![]() |
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
|
jeg syntes det er fair nok, at komme med pefsonlige meninger. Specielt når man har sammenlignet den, side by side.
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |