recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket 55" skal jeg gå efter på BF? (6-8k budget)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket 55" skal jeg gå efter på BF? (6-8k budget)

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2015 kl. 23:04
Beklager tastefejlene, men det lader til, at jeg ikke kan redigere min post via mobilsite'et.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 00:52
Oprindeligt skrevet af Krjstoff Krjstoff skrev:

Jeg har hverken oplevet frysning, langsom reaktion, apontan genstart, hard reset eller nogle af de andre fejl jeg har læst om. Det er der sådan set ingen der kan tillade sig, at stille spørgsmålstegn ved.

Jeg stilte eet spørgsmål, om PVR virker som det skal. Og dette svarede du nej til, fuldstændig i overensstemmelse med Sony, der selv skriver, at TVét ikke virker som tilsigtet - Ergo er det en fejl. I bedste fald, så er det an planlagt fejl, hvis man kan det (det kan Sony så åbenbart).
Uanset om den er planlagt eller er, så er det juridisk set en mangel ved TVét. Blot til din orientering.

At TV'et endnu ikke har PVR skyldes hverken buggy Android TV eller dårlig hardware.
Det skyldes, at funktionen endnu ikke er implementeret. Og det har hele tiden være tilgængelig viden.

Nej, det har det så ikke.

Det har man ikke behøvet købe TV'et for at opdage. Det samme gælder bl.a. dual tuner og PIP.

Og når din nye bil bliver leveret uden rat, så er det heller ikke en fejl, men en feature som kommer senere. At du ikke kan bruge den i mellemtiden, er irrelevant?

Det er en lidt spøjs logik.

Bugs dækker over fejl i implementerede funktioner og har intet med de ikke-implementerede at gøre.

Så hvis man venter med at tilføje funktioner, fordi man ikke kan få det til at virke, så er det ikke en fejl?

Du har ret i, at selve funktionen PVR ikke fejler, af den simple grund, at funktionen slet ikke er der. Men at den ikke er der, det er derimod en fejl i henhold til specifikationerne, reklamer og alskens andet, sågar en fejl i henhold til Sony´s egne udtalelser om, at TVét ikke virker som tilsigtet.

Igen - Hvis du er glad og tilfreds, så godt for dig. Men lad være med at rose noget, der ikke kan roses, eller ros det i det meste for det som kan roses. Dvs funktioner der er der, og som virker som de skal.
Manglende funktioner kan ikke roses, det giver ingen mening.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 10:50
Nu kører det vist lovligt meget i ring. Vi må vist bare blive enige om at være uenige.

Og så er det iøvrigt fuldstændigt op til mig, hvad jeg roser og hvad jeg ikke roser.
Det har du desværre ikke den mindste indflydelse på.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 11:32

Nu kører det vist lovligt meget i ring. Vi må vist bare blive enige om at være uenige.

Fair nok.

Og så er det iøvrigt fuldstændigt op til mig, hvad jeg roser og hvad jeg ikke roser.
Det har du desværre ikke den mindste indflydelse på.

Korrekt.
Og du har ingen indflydelse på, at når du som bruger af produktet går ud og skriver, at du ingen som helst problemer har med et produkt, som andre og sågar producenten skriver, at der er enddog store problemer med. Så kommentere jeg, så uvidende forbrugere ikke tror blindt på, hvad du skriver. Jeg giver dem mulighed for at vurdere selv, på et mere korrekt grundlag!

Hvordan du har det med dit TV, det interessere mig ikke det mindste. Du har, som forbruger, tilsyneladende valgt at acceptere et produkt, der ikke virker som det burde fra købsdatoen. Jeg kæmper for, at andre ikke skal blive som dig, men at vi derimod kan få produkter der virker korrekt, fra start! Måske en naiv kamp set i lyset af, at du er ikke alene med din holdning, og tilstandene går i den helt forkerte retning. Men jeg giver mig ikke uden kamp Wink

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 12:06
Det er også helt fair :)

Og så tror jeg også vi skal sige at sidste punktum er sat i den diskusion.
Til top
CO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2005
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 18:36
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu