|
Hvilket 55" skal jeg gå efter på BF? (6-8k budget) |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Beklager tastefejlene, men det lader til, at jeg ikke kan redigere min post via mobilsite'et.
|
||||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||||
![]() |
||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|||
Jeg stilte eet spørgsmål, om PVR virker som det skal. Og dette svarede du nej til, fuldstændig i overensstemmelse med Sony, der selv skriver, at TVét ikke virker som tilsigtet - Ergo er det en fejl. I bedste fald, så er det an planlagt fejl, hvis man kan det (det kan Sony så åbenbart). Uanset om den er planlagt eller er, så er det juridisk set en mangel ved TVét. Blot til din orientering.
Nej, det har det så ikke.
Og når din nye bil bliver leveret uden rat, så er det heller ikke en fejl, men en feature som kommer senere. At du ikke kan bruge den i mellemtiden, er irrelevant? Det er en lidt spøjs logik.
Så hvis man venter med at tilføje funktioner, fordi man ikke kan få det til at virke, så er det ikke en fejl? Du har ret i, at selve funktionen PVR ikke fejler, af den simple grund, at funktionen slet ikke er der. Men at den ikke er der, det er derimod en fejl i henhold til specifikationerne, reklamer og alskens andet, sågar en fejl i henhold til Sony´s egne udtalelser om, at TVét ikke virker som tilsigtet. Igen - Hvis du er glad og tilfreds, så godt for dig. Men lad være med at rose noget, der ikke kan roses, eller ros det i det meste for det som kan roses. Dvs funktioner der er der, og som virker som de skal. Manglende funktioner kan ikke roses, det giver ingen mening. |
||||
![]() |
||||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
|||
Nu kører det vist lovligt meget i ring. Vi må vist bare blive enige om at være uenige.
Og så er det iøvrigt fuldstændigt op til mig, hvad jeg roser og hvad jeg ikke roser. Det har du desværre ikke den mindste indflydelse på. |
||||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||||
![]() |
||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|||
Fair nok.
Korrekt. Og du har ingen indflydelse på, at når du som bruger af produktet går ud og skriver, at du ingen som helst problemer har med et produkt, som andre og sågar producenten skriver, at der er enddog store problemer med. Så kommentere jeg, så uvidende forbrugere ikke tror blindt på, hvad du skriver. Jeg giver dem mulighed for at vurdere selv, på et mere korrekt grundlag! Hvordan du har det med dit TV, det interessere mig ikke det mindste. Du har, som forbruger, tilsyneladende valgt at acceptere et produkt, der ikke virker som det burde fra købsdatoen. Jeg kæmper for, at andre ikke skal blive som dig, men at vi derimod kan få produkter der virker korrekt, fra start! Måske en naiv kamp set i lyset af, at du er ikke alene med din holdning, og tilstandene går i den helt forkerte retning. Men jeg giver mig ikke uden kamp ![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Det er også helt fair :)
Og så tror jeg også vi skal sige at sidste punktum er sat i den diskusion. |
||||
|
||||
![]() |
||||
CO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |