|
Hvilket 55" TV til max. 15K |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Piokongen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Igen, hvis billedkvaliteten betyder noget, så er Panas VT50 stadig SamsungPS51E8005 overlegen. også selvom Sansungen er et godt TV. Har ikke oplevet retention eller burn in problemr med mit VT50, og billedet er ganske enkelt imponerende. Både til alm. TV kigning og i særdeleshed, når der kommer HD TV og blueray på skærmen.
|
||
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire
|
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Samsung ES8005
![]() Den er jeg ihvertfald meget glad for selv, og hvad designet angår opfylder den netop dine kriterier. Så her får du altså både et dejligt billede (imo), samt et lækkert design :) Som der også er nævnt, er der også nogle af Samsung's plasma, men der halter designet klart efter. Ja, jeg bryder mig ihvertfald ikke om dette :)
|
||
![]() |
||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
|
Det skal bare også passe ind i stuen - så det kan desværre ikke blive VT50Y.
Men vil gerne op i 55" derfor jeg ikke er så meget for PS51E8005. Så er der de 4 modeller jeg nævner tilbage som overholder kriterierne. Hvilken en af dem har den bedste billedkvalitet? (Spørger jeg sjovt nok igen ![]() EDIT: Udelukker lige WT50'eren også. For meget sort i rammen... Så er der tilbage, ES8005, ES7005 og DT50Y.
Redigeret af Hessi - 17-Januar-2013 kl. 22:41 |
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Der må jeg dog erklære mig uenig. Er selv skiftet fra VT50 til ES8005 og synes egentlig, at jeg kan se ligheder på designet. Sølvrammen er jo fin
![]() Så passer det ene, vil det andet også passe, af disse to tv. Set fra mit synspunkt ;) |
||
![]() |
||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vil i ikke være søde at svare på mit spørgsmål i stedet for at mase jeres egne meninger igennem. ![]() Stiller lige spørgsmålet igen så. ![]() Hvilken en af følgende modeller har bedste billedekvalitet? DT50Y ES7005
ES8005 Redigeret af Hessi - 17-Januar-2013 kl. 23:17 |
||
![]() |
||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|
De ligger vist ret tæt, så jeg tvivler på du vil opleve forskel. Personligt havde jeg taget Panasonic'en af de modeller der. Er samsungs ES 7005 ikke med sort ramme, eller den fåes måske også med chrom? Den chrom agtige ramme der er på 8005 er ikke noget for mig, men det er smag og behag. Har du læst test på modellerne?
|
||
![]() |
||
|
ES7005 er nemlig også med chrom ramme. Har læst test af ES8005, synes ikke jeg kan finde noget med ES7005 og DT50Y.
Jeg kommer helt sikkert til at se dem præstere inden jeg tager valget, men kunne være rart nok hvis nogen har set en klar forskel på dem, billedemæssigt.
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Es7005 billede kvalitet er den samme som es8005. Havde snuppet dem over Dt50, de klarer sig bedre
|
||
![]() |
||
Skowen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2012 Status: Offline Point: 20 |
|
Forskellen på ES7005 og ES8005 er netop rammen, som er sølv på ES8005 og sort på ES7005.. og designet af foden (+tablet til ES8005). Redigeret af Skowen - 18-Januar-2013 kl. 08:42 |
||
![]() |
||
|
Jep I know ;) Har jo ligesom haft den i stuen, men det synes jeg ikke generede. I slukket tilstand var det ikke just noget man så mht. til rammen :) Men så nup en 8005 ![]() Skulle du have Pana ville jeg mene, at du skal over i WT50, men den har du som sagt udelukket.
|
||
![]() |
||
|
![]() Der ud over har jeg ikke brug for alt muligt app's og gadgets osv. Skal bare vælge den af ES7005 og ES8005 der har den bedste billedkvalitet (hvis de begge passer ind i stuen).
![]() Redigeret af Hessi - 18-Januar-2013 kl. 12:37 |
||
![]() |
||
Skowen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2012 Status: Offline Point: 20 |
|
Tror det er billedet der snyder dig lidt. Det ser ikke sådan ud i virkeligheden.. Foden er en lidt mørkere chrome som du siger, men det er rammen ikke. ![]() Jeg valgte ES7005 netop fordi jeg bedre kan lide det mørke design over "sølv rammen".. og eftersom det hænger på væggen er foden ligegyldig. Redigeret af Skowen - 18-Januar-2013 kl. 13:39 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |