recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket 55" TV til max. 15K
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket 55" TV til max. 15K

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Skowen Skowen skrev:

Tror det er billedet der snyder dig lidt. Det ser ikke sådan ud i virkeligheden.. Foden er en lidt mørkere chrome som du siger, men det er rammen ikke.

Jeg valgte ES7005 netop fordi jeg bedre kan lide det mørke design over "sølv rammen".. og eftersom det hænger på væggen er foden ligegyldig.
OK - Må lige tag et kig forbi El-mutanten og tjekke igen. Synes det var sølv-/chrom-agtig da jeg kiggede sidst. Embarrassed
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Piokongen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Piokongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 17:09
ES7005 og ES8005 har samme panel og indmad. Eneste forskel er, at ES8005 har micro dimming ultimate (skal alligevel slås fra jf. diverse tests) samt tyndere sølv ramme. Ellers fuldstændig samme fjernsyn.
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire

Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 19:53
Så har jeg lige været i elgiganten igen og tjekket. ES7005 er med gennemsigtig (plastik) ramme. Og farven af det der er bagved skinner nemt igennem.

Tror det skal være ES7005. Er ret sikker på den ville passe rigtig godt ind i stuen uden at jeg går alt for meget på kompromis med billedkvalitet.

Ærger mig virkelig over den "ekstra" sorte ramme på VT50Y. Den har virkelig flot sort niveau, hvor sort er sort og ikke mørkeblå eller mørkegrå.

Redigeret af Hessi - 18-Januar-2013 kl. 19:53
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
JEP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-November-2012
Sted: Horsens DK
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JEP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 20:07
Ja, rammen på 7005 er nærmest gennemsigtig, og virker dermed endnu mere anonym end på 8005. Jeg valgte sidste år D7005 på baggrund af dette.
Denon AVR-3312 Denon BDP-2012 Dali Zensor 5 Dali Zensor 1 SUB E-12F Samsung UE 55H7005 Soundstyle møbler WAOO! TV+net Sonos
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 21:37
Jeg kan godt li' tanken om at rammen kan blive lidt hvid-ish når den for hvid baggrund. Smile
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Henrik Bl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-November-2012
Sted: Danmark
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Bl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 21:50
Syntes plastik rammen ser billig ud, jeg blev nødtil at vælge alu rammen.. Men i sidste ende er det jo hvad man er mest til..
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu