|
Hvilket 55" TV til max. 15K |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Piokongen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
ES7005 og ES8005 har samme panel og indmad. Eneste forskel er, at ES8005 har micro dimming ultimate (skal alligevel slås fra jf. diverse tests) samt tyndere sølv ramme. Ellers fuldstændig samme fjernsyn.
|
|
Panasonic VT50 55" | Pioneer SC-LX71 | Panasonic BDT-500 | B&W 683 | B&W HTM61 | B&W D3 | B&W ASW610XP | YouSee HD box | Apple TV (v3) | QED Silver Anniversary XT Bi-wire
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Så har jeg lige været i elgiganten igen og tjekket. ES7005 er med gennemsigtig (plastik) ramme. Og farven af det der er bagved skinner nemt igennem.
Tror det skal være ES7005. Er ret sikker på den ville passe rigtig godt ind i stuen uden at jeg går alt for meget på kompromis med billedkvalitet. Ærger mig virkelig over den "ekstra" sorte ramme på VT50Y. Den har virkelig flot sort niveau, hvor sort er sort og ikke mørkeblå eller mørkegrå.
Redigeret af Hessi - 18-Januar-2013 kl. 19:53 |
|
![]() |
|
JEP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2012 Sted: Horsens DK Status: Offline Point: 7 |
Ja, rammen på 7005 er nærmest gennemsigtig, og virker dermed endnu mere anonym end på 8005. Jeg valgte sidste år D7005 på baggrund af dette.
|
|
Denon AVR-3312 Denon BDP-2012 Dali Zensor 5 Dali Zensor 1 SUB E-12F Samsung UE 55H7005 Soundstyle møbler WAOO! TV+net Sonos
|
|
![]() |
|
Jeg kan godt li' tanken om at rammen kan blive lidt hvid-ish når den for hvid baggrund.
![]() |
|
![]() |
|
Henrik Bl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
Syntes plastik rammen ser billig ud, jeg blev nødtil at vælge alu rammen.. Men i sidste ende er det jo hvad man er mest til..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |