recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket 60-65" TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket 60-65" TV?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sven Palvig Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Marts-2012
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sven Palvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Buet skærm er kun interessant ved meget store skærme og lærreder. Alt andet er en ulempe.

Buet skærm er så flot. Det giver bedre dybde og jer er bare så tilfreds med mit nye Samsung med 4K. Mit er 65 tommer.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sven Palvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Jeg har et Pioneer 508XD i dag og kan godt lide billedet. Efter flytning er det en anelse til den lille side, men det haster ikke med udskiftning.
Hvilket godt TV bør man i dag vælge?
Et Panasonic plasma HD? Evt. brugt, hvis de ikke kan købes længere.

Er 4K ikke for tidligt/dyrt nu? Hvad synes I?
Er der en mellemting?

4K er ikke for tidligt hvis du ser film på Blue-ray. Så bliver det opskalleret og det er så flot.
Mon ikke der kommer 4K Blue-ray til sommer!
Jeg valgte et Samsung 7205. Det er buet og det har 4K.
Vigtigt er det at det er med de nyeste HDMI 2,0 osv.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2006
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af Sven Palvig Sven Palvig skrev:

Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Jeg har et Pioneer 508XD i dag og kan godt lide billedet. Efter flytning er det en anelse til den lille side, men det haster ikke med udskiftning.
Hvilket godt TV bør man i dag vælge?
Et Panasonic plasma HD? Evt. brugt, hvis de ikke kan købes længere.

Er 4K ikke for tidligt/dyrt nu? Hvad synes I?
Er der en mellemting?

4K er ikke for tidligt hvis du ser film på Blue-ray. Så bliver det opskalleret og det er så flot.
Mon ikke der kommer 4K Blue-ray til sommer!
Jeg valgte et Samsung 7205. Det er buet og det har 4K.
Vigtigt er det at det er med de nyeste HDMI 2,0 osv.

Hvor meget buer dit TV? Hvor mange cm er der fra væg til tv kant når det hænger på væggen, hvis det kan det? Eller skal det stå? uanset, hvor langt er der?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sven Palvig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2014 kl. 10:11
Du kan hænge dit Curved TV på væggen, præcis som du kan med en fladskærm. Den let buede form betyder, at kanterne kun stikker et par centimeter ud. Det er en flot detalje.
På mit fjernsyn er buen ca. 5 cm målt ved skærmen. Det er 65 tomer.
Mit står på sin fod på en hylde jeg har lavet op over min subwoofer.
Jeg har vindue og vindueskarm bagved.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2014 kl. 19:20

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvad med et 55 tommer LG OLED til 16.999kr på lørdag i Elgiganten? TV'et har fået "Topanbefaling Award 2014" på flatpanels.dk

Hvis du som mig går meget op i gaming på TV, så skal det nok ikke være ovenstående, da input lag skulle være for højt ifølge anmeldelsen. Responstid er også for højt. 

BORING!
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2014 kl. 21:22
Hvorfor give 17000kr når Fona har det til 15000kr :)
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2014 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

Hvorfor give 17000kr når Fona har det til 15000kr :)

Fordi Fona har bøjet prisen og sikkert panelet med :-O
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2014 kl. 22:51
Haha det er skam samme model, så ville da ikke give 2000kr i elgiganten, ville være idioti.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2006
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 23:49
Jeg så LG 55" OLED i Bilka. Rigtig fedt billede. Hvilke muligheder er der hvis man søger minimum en billedkvalitet som LG 55" OLED, men i 60" eller 65"?

Hifiklubben har også LG 55" OLED for 15.000 kr

Redigeret af Warren - 27-December-2014 kl. 23:57
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu