|
Hvilket 60-65" TV? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Buet skærm er så flot. Det giver bedre dybde og jer er bare så tilfreds med mit nye Samsung med 4K. Mit er 65 tommer. |
||
![]() |
||
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
|
4K er ikke for tidligt hvis du ser film på Blue-ray. Så bliver det opskalleret og det er så flot. Mon ikke der kommer 4K Blue-ray til sommer! Jeg valgte et Samsung 7205. Det er buet og det har 4K. Vigtigt er det at det er med de nyeste HDMI 2,0 osv. |
||
![]() |
||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
|
Hvor meget buer dit TV? Hvor mange cm er der fra væg til tv kant når det hænger på væggen, hvis det kan det? Eller skal det stå? uanset, hvor langt er der?
|
||
![]() |
||
|
Du kan hænge dit Curved TV på væggen, præcis som du kan med en fladskærm. Den let buede form betyder, at kanterne kun stikker et par centimeter ud. Det er en flot detalje.
På mit fjernsyn er buen ca. 5 cm målt ved skærmen. Det er 65 tomer. Mit står på sin fod på en hylde jeg har lavet op over min subwoofer. Jeg har vindue og vindueskarm bagved. |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
|
Hvis du som mig går meget op i gaming på TV, så skal det nok ikke være ovenstående, da input lag skulle være for højt ifølge anmeldelsen. Responstid er også for højt. |
||
BORING! |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
|
Hvorfor give 17000kr når Fona har det til 15000kr :)
|
||
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Fordi Fona har bøjet prisen og sikkert panelet med :-O |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
|
Haha det er skam samme model, så ville da ikke give 2000kr i elgiganten, ville være idioti.
|
||
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
||
![]() |
||
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
|
Jeg så LG 55" OLED i Bilka. Rigtig fedt billede. Hvilke muligheder er der hvis man søger minimum en billedkvalitet som LG 55" OLED, men i 60" eller 65"?
Hifiklubben har også LG 55" OLED for 15.000 kr
Redigeret af Warren - 27-December-2014 kl. 23:57 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |