recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket 75" ...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket 75" ...

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 08:52
Min søn har omtalte Panasonic... Syntes det har et fantastisk billede.. Især til prisen. Men du har ret, det er en Meget stor kasse den kommer i, og den er tung som bare f..... 
Ning
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 08:53
Ja, det er jo et stort tv. Og jo i disse tider måske lidt langt væk.

Held og lykke med dit valg. Jeg skal ud af døren om lidt.

Mvh. Jørgensen
Til top
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 10:12
Suk. Elsalg Aalborg havde det desværre ikke ..
Med Venlig Hilsen



Normann P. Nielsen
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af mos-eisley mos-eisley skrev:

Suk. Elsalg Aalborg havde det desværre ikke ..

Hvor langt sidder du væk fra dit tv og ser du også flow tv?
Til top
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 12:46
Hej Hajsa.

Ca 4 meter og også Flow TV ja Smile Det er rent old-school med den store pakke!
Med Venlig Hilsen



Normann P. Nielsen
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af mos-eisley mos-eisley skrev:

Hej Hajsa.

Ca 4 meter og også Flow TV ja Smile Det er rent old-school med den store pakke!

Jeg sidder 4 m fra mit 65”, når jeg af og til smider mig på gulvet på en madras og ser flow tv, så er jeg sgu kommet for tæt på (3 m), så med et 75” som er voldsomt større end 65” tror jeg du vil fortryde det, jeg har også en projektor 80”, der har jeg ikke lyst til at se flow tv på, så bliver kun brugt til til PS4(set ud fra prisen lidt af et overkill). Tag en smut forbi HIFI Klubben, mener de har 75” og husk at tage et målebånd med, her kan du nemlig få lov at se flow tv billede, det tør mange af de andre nemlig ikke at vise.
Til top
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 515
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 13:01
Hej Hajsa.

Tak for input. Fortrydning tror jeg nu ikke kommer på tale, men det var da fint at smutte forbi - kan se på https://www.hifiklubben.dk/butikker/aalborg/ at der er åbent i disse Corona tider


Med Venlig Hilsen



Normann P. Nielsen
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af mos-eisley mos-eisley skrev:

Hej Hajsa.

Tak for input. Fortrydning tror jeg nu ikke kommer på tale, men det var da fint at smutte forbi - kan se på https://www.hifiklubben.dk/butikker/aalborg/ at der er åbent i disse Corona tider



Nå ja det var egentligt ikke en opfordring til at gøre det i disse corona tider, men husk at holde afstand og vaske fingre😷
Til top
wamsler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wamsler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 14:40
har også 75FX780 og det er fantastisk især efter kalibrering.
Fedt til gaming og 4K film.


Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af wamsler wamsler skrev:

har også 75FX780 og det er fantastisk især efter kalibrering.
Fedt til gaming og 4K film.



Men lidt fesen til flow tv?
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 22:21
Du må have et meget ringe flow tv, siden du opfatter det, som et problem?
Man køber vel heller ikke et moderne TV, for at prioritere at se Friends bedst muligt?
Fordi du går fra 65" til 75" vil kvaliteten ikke blive væsentligt ringere, det er kildematerialet, der står for den største forskel.

Panasonicen er et rigtigt godt TV til SDR, men vægter man HDR, så skal man op i en anden prisklasse...

Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af wamsler wamsler skrev:

har også 75FX780 og det er fantastisk især efter kalibrering.
Fedt til gaming og 4K film.



hejsa - hvordan blev det kalibreret har også sådan et.. men synes da gerne jeg vil have det kalibreret....
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu