|
Hvilket access point? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
UniFi UAP-AC-LITE vs pro modellen, hvad er forskellen? der er ikke meget i pris forskel
Redigeret af johnnyn - 05-November-2015 kl. 22:29 |
|
![]() |
|
TBK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2014 Status: Offline Point: 245 |
![]() |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Det kunne måske være en ide at kigge på noget PowerLine løsning, hvor du sender netværket igennem strømstikene.
Jeg kender flere der har gode erfaringer med det. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jeg kender ikke direkte til LITE modellen, men både Standard, Long Range og Pro benytter vi på mit arbejde. Men det er måske lige over grænsen til hvad folk normalt ville sætte op i deres hjem. Fordelen begynder først at melde sig ved 2 eller flere accesspunkter, da de så kan roame imellem sig. Softwaren virker ved at man laver en server installation, da man ikke kan lave noget manuelt opsætning på det enkelte accesspunkt. Jeg ved dog ikke om det er nødvendigt at have serveren kørende hele tiden for at roaming og gæstenetværk vil virke. Men serveren skal køre hvis man ønsker statistikken opsamlet og advarsel når noget stopper med at virke.
Redigeret af Cyberguyen - 09-November-2015 kl. 11:09 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |