|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() Sendt: 23-September-2008 kl. 18:17 |
Skal til at købe lidt lyd til stuen ,
og som mange andre er jeg gevaldig under tøflen hvad angår hjemmebio design , hun har sagt jeg må vælge mellem følgende 3 sæt , hvilket er i følge jer det bedste køb, andre forslag modtages IKKE , da hun er en hård negl , :) sæt 1 : KEF 5005 sæt 2 : Dali Motif LCR Front & Bag B&W XTC Center B&W PV1 Sub sæt 3 : B&W XT2 Front & Bag B&W XTC Center B&W PV1 Sub Receiver og kabler tager vi på et andet tidspunkt , det skal ikke diskuteres nu. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Sæt 3, ingen tvivl om det... |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
sæt 3 uden tvivl
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Jeg ville helt klart vælge sæt 3! Problemet med sæt 2 er at du blander to mærker. Fronter og center skal helst være samme mærke/serie for at få det mest sammenhængende lydbillede. Sæt 1 har jeg aldrig hørt, så ville derfor ikke vælge dem. |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Fuldstændig enig. Lyden skal helst lyde homogen, og hvis du smider 2 forskellige mærker, på de 3 fronter, så lyder det ikke godt. Så er enig i sæt nummer 3 /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Panasonic, Custom Cables, Nordost, Supra Redigeret af zirio - 23-September-2008 kl. 20:12 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Min nabo har et sæt 3 men med xt4 front, |
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |