Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
the-box
Bruger
Oprettet: 08-August-2007
Status: Offline
Point: 88
|
Emne: Hvilket analog tvkort? Sendt: 16-Januar-2008 kl. 19:10 |
Da jeg
ønsker at bruge MCE vil jeg have købt et analog tvkort. Hvilket et kan I
anbefale?
|
 |
the-box
Bruger
Oprettet: 08-August-2007
Point: 88
|
Sendt: 16-Januar-2008 kl. 19:19 |
Det skal gerne være et kort der modvirker støj så meget som muligt, og har så mange tuner som muligt. Overvejer selv Hauppauge WinTV PVR-500MCE den har dog kun to tuner
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
|
Sendt: 16-Januar-2008 kl. 23:10 |
PVR-500 Det er et rigtigt godt valg, men det er dødt i 2009 hvor de analoge signaler forsvinder
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
BeLLe
Super bruger
Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
|
Sendt: 17-Januar-2008 kl. 00:25 |
Det der med at man ikke vil kunne bruge analog tuner efter i år er en sandhed med modifikationer. Hvis man har fælles antenne er det ikke sikkert at de lukker for det analoge signal. De må gerne køre videre som nu og det er jeg sikker på at der er mange der vil gøre.
De fleste kabel udbydere vil højst sansynligt også bevare det analoge signal så længe som muligt - eller ihvert fald indtil størstedelen af deres kunder har fået en digital modtager.
Det er kun det luftbårende analoge tv signal der bliver lukket for så det er kun hvis man modtager TV via en tag/stue antenne at man bliver berørt i første omgang. Og det er da de færreste der stadig bruger det
|
 |
Gooferen
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Point: 505
|
Sendt: 17-Januar-2008 kl. 00:45 |
Er selv rigtig glad for mit Hauppaug PVR 150 MCE og så naturligvis den medfølgende fjernbetjening ;)
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
|
Sendt: 17-Januar-2008 kl. 07:29 |
Det har du helt ret i BeLLe, det havde jeg ikke lige tænkt på
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |