|
Hvilket beslag til Panas. 42", tættest på væggen? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Søren K ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2012 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2012 kl. 15:44 |
|
Hej hej
Har netop købt en TX-42GT30. Leder efter det beslag der får tv'et tættest på væggen... Det må gerne blot være til fast montering.
Så ét i Ikea da jeg tilfældigvis var der forleden. Det var selvfølgelig billigt, men tror tv'et kommer for langt ud i rummet.
Hvad har I andre valgt, og er I tilfredse med det?
|
||
![]() |
||
kaab ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg bruger det her til mit Samsung PS50C7705:
http://www.av-connection.dk/?PGr=4405&ML=1599
Det hænger helt ind til væggen.
|
||
Samsung PS50C7705
Samsung BD-C5900 Sony STR-DB925 Bose Acoustimass 6 WDTV live HD Logitech Harmony One |
||
![]() |
||
Søren K ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2012 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 6 |
|
Jeg bør nok nævne at det skal sættes op på en gibsvæg (dobbellag), hvilket desværre udelukker det ophæng du linker til. Det ser ellers ok ud.
|
||
![]() |
||
Andy666 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2011 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 89 |
|
Jeg bruger det her til 50" VT30 og fra væg til TV yderkant er der ca 5,8 cm.
|
||
LG OLED 65"G2
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 1 DALI Lektor LCR DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 100" Panasonic DP-UB450 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
|
Hvorfor udelukker en gipsvæg det? Hvad vejer fjernsynet? Prøv at google på "DRIVA® X Gipsdybel" og find databladet på en gipsdübel der kan bære 40 kg. Det vil sige at med det ophæng kan de bære et fjernsyn på 60 kg uden problemer idet vægten trækker nedad og ikke udad. Men vær opmærksom på, hvilken vej stikkene vender på dit tv og om det får luft nok..... Klaus |
||
![]() |
||
|
AV-connection fraråder at man bruger dette beslag til tunge tv på gipsvæg... Men igen, hvad er tungt? 50" vejer 25,5 kg kan jeg se, så vi er nok nede omkring de 20kg på en 42"...
|
||
![]() |
||
|
Drivia X ser ikke helt dum ud...
Jeg har NKT XTECH på lager, de ser også ud til at kunne gøre det. Google "xtech 10 x 50"... Redigeret af Søren K - 26-Januar-2012 kl. 22:13 |
||
![]() |
||
|
Hvad er fordelen ved wire ophænget ifht. dette fra samme producent der er lige så tæt på væggen, bare billigere...
|
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Man kan få en næsten magen til den som ANDY666 linker til i ALDI.
Der koster den bare kun 1/8 del Altså 100 kr Den er ganske fin, man skal bare ikke stole på det indbyggede vaterpas ![]() Vi har 2 af dem, og de funger upåklageligt Redigeret af Ning - 26-Januar-2012 kl. 23:19 |
||
Ning
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |