recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket "budget" HT, skal jeg købe?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket "budget" HT, skal jeg købe?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blashyrkh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket "budget" HT, skal jeg købe?
    Sendt: 30-September-2006 kl. 08:07
Jeg har kigget på to forskellige, prisklassen er på på hhv. 1300,- og 1500,- men hvad er forskellen? jeg vil bare gerne kunne se film og høre noget musik. Jeg aner intet om HIFI så alt hjælp modtages med kyshånd :-*

1) (produktblad i .pdf) http://www.thomson-europe.com/pdf/en/DPL914VD.pdf

jeg kender intet til THOMSON nogen der har erfaring med det?


2) http://www.jvc.dk/product.php?id=TH-P3&catid=1...

JVC kender alle vist, men hvordan er de to sammenlignet? Hvad ville i købe?
Til top
nubus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2006 kl. 09:32
1500,- for et komplet anlæg med radio, forstærker, dvd, 5 højttalere og subwoofer? Det lyder - i mere end en forstand - ikke godt.

Har du lavet en behovsanalyse? Hvad har du af TV? Har du udstyr du skal optage på eller andet som skal tilsluttes? Hvilken størrelse rum har du? Hvad skal du mest bruge det til (musik, film, radio, tv,...).

Jeg vil anbefale dig at du griber fat i en ven som ved noget om det her. Kan godt være Scandlines grænsebutik har containertilbud men der er overhængende risiko for dårlig lyd og dårligt billede. Dvs. du føler du sparer 5.500 i forhold til et fornuftigt anlæg - men i virkeligheden har du smidt 1500 ud på det rene pap.

Endelig gælder det selvfølgelig at du skal lytte og se. Det kræver ikke forstand på HiFi.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu