|
Hvilket bundkort og CPU? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har droppet RGB Led da det fylder for meget. Er den røde LED der blinker ved IR recive, vigtig ??? Den fylder lidt, men det er muligt at få plads til den. Dette er størrelsen på printet, det giver 12 STK pr print, og 3 print koster 792,- incl fragt told og moms. ![]() |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Umiddelbart behøver jeg ikke den lille diode der lyser op, men ville da være rar og have :-) ![]() ![]() ![]() Min plan er min remote skal ku samme CIR modtageren bag min tænd og sluk knap som er delvist gennemsigtigt, og som det kan ses på billedet, er der ikke meget plads bag den eksisterende plade hvor dioderne sidder. |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Har du prøvet det med at modtage IR igennem den klare plast i afbryderen ???
Jeg ville stikke IR modtager dioden, med gennem et hul i bunden,
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Edit: Skulle vi ikke lave en ny tråd med emnet CIR modtager til HTPC for ikke at spamme den tråd til, og så har vi nemmere ved at finde folk som er interesseret ? Redigeret af Skovbo - 10-April-2012 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
Sidste off-topic fra min side så :) Du kan fint have en CIR siddende bag den gennemsigte knap - Det har jeg selv, det virker helt perfekt på ca. 5 m's afstand som jeg har. Jeg skal dog lige have luret hvor jeg får brugt den øverste røde led i kabinettet på recording LED som der jo er på HTPC boardet - Jeg har sat den til, men der kommer ikke lys i den ved optagelse :( |
|
![]() |
|
Hvis du vil have en status led. Søg på ledsdriver.
Overvejer at lave et cir + rgb led board. Jeg bruger ledsdriver + 4 sæt 5050 smd rgb dioder, til at baggrunds belyse mine touch knapper i mine htpc'er. Virker perfekt. Hvis du har en intern seriel port på dit bundkort, er det rigtigt nemt. Mvh Gigabyte |
|
|
|
![]() |
|
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
Nu er der jo en HTPC header på med Recording led? - Er det ikke muligt at bruge den direkte? Eller hvordan?
Redigeret af ShadowDK - 16-Maj-2012 kl. 19:35 |
|
![]() |
|
Jeg mener at det kræver en app/service for at dive rec leden.
Hvis nogen har anden info herpm, skriv venligst. Mvh Gigabyte |
|
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Nu har jeg ikke lige læst om i bruger mce, men hvis i gør, er der denne mulighed. http://slicksolutions.eu/ledsdriver.shtml
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |