|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||||||
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
|||||||
Har din ven prøvet og køre HDMI på denne skærm? Så bliver han nok ret skuffet når han får prøvet det, for den ellers fine skærm slår nemlig alt fra. PP1, 100 hz osv. Du får et rent 50hz billed ved disse indgange. Nu har jeg også haft sådan et tv (som Postdanmark desværre tabte), men 9551 har nogle mangler som fx 9520 har (det har jeg nu). Det mangler fx PP2 og DNM, hvilket giver en verden til forskel. På sin vis er jeg glad for at Postdanmark tabte mit tv, så jeg fik 9520 istedet. Sony skærmene står også rigtig godt, men efterhånden tror jeg at billedkvaliteten på alle top CRT skærme er en smagssag. De står alle sammen godt. Nogen er til Philips andre til Sony eller Panasonic og JVC.
Mvh Dan
|
||||||||
![]() |
||||||||
enabled ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|||||||
Spawn - er du sikker på, at det har Progressive Scan? Jeg står for at købe TX32PX10F brugt, og har ikke kunnet få bekræftet, at det har Progressive Scan?!!? |
||||||||
SONY RDR-HX900
|
||||||||
![]() |
||||||||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|||||||
Nej - det er jeg bestemt ikke sikker på. De tekniske specifikationer jeg listede var blot udfra en søgning på google da jeg ikke kunne finde manualen. Jeg har ikke TV'et længere så har desværre ingen muligheder for at undersøge det.
|
||||||||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||||||||
![]() |
||||||||
enabled ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|||||||
Tak for det hurtige svar. Jeg tror ikke, det har progressive scan, men det kan jeg godt leve med ![]() Sjovt nok har jeg lige kørt recordere.dk's DVD test på mit gamle Sony Triniton 4:3-tv, og hvad så jeg ca. 1/3 og 2/3 nede af skærmen: en sort streg! Og jeg har aldrig lagt mærke til det før ![]() |
||||||||
SONY RDR-HX900
|
||||||||
![]() |
||||||||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
|||||||
Det er std. på Trinitron skærme. Det er måle linier, og dem bør du kun se på HELT ensfarvede skærme. Det er absolut ikke en fejl i TV'et |
||||||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Ja, det er nok også derfor, jeg ikke har set det før. Har i øvrigt være meget tilfreds med det, men nu er konen blevet overtalt til crt-widescreen ![]() |
||||||||
SONY RDR-HX900
|
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |