|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Kan vi ikke godt stoppe. "Min tissemand er større end din tissemand", eller plasma vs. LCD debatten her.
Brugeren spurgte om et TV til HTPC til max 10K, og så er den ikke længere. Der er rigeligt med tråde, hvor man kan diskutere burn-in eller skæve betragningsvinkler. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Det jeg henstillede til var såmænd ikke ro og orden, for det er der
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
jeg kunne godt tænke mig et plasma, udfra at film og tv kommer i første række, men skulle jeg bruge htpc og konsol hovedsagligt ville jeg ikke tøve med at købe et lcd måske et LG 37LC2R
http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=206355 |
|
![]() |
|
![]() |
Her er der en rigtigt god artikel, der belyser begge dele.
Link til artikel Og en til... Men hvad er sandheden, og er den derude ?? Nej vel. Det er jo individuelt hvad man syntes godt om, og gudskelov for det... Redigeret af hummelmose - 21-Januar-2007 kl. 21:19 |
|
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
Det der med burn-in, er det ikke ved at være ikke-eksisterende nu med de nyere generationer af Plasma?
|
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Jo, det er hysteri. |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |