recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket færdigt antennekabel?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket færdigt antennekabel?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket færdigt antennekabel?
    Sendt: 29-Oktober-2019 kl. 11:24
Jeg er sikker på der er en mulliard tråde om emnet her, men jeg faldt ikke umiddelbart over præcis dette og forummet skal jo også leve...

Min svigermor har et antennekabel fra stik til TV, som ikke er ret godt, tror jeg. Der er udfald / pixelleringer på visse kanaler. Det er kommet efter hun er skiftet til bland selv. Det så ud til at blive bedre, da jeg i bedste tilfældighedsstil rykkede lidt rundt i kablet.

Jeg formoder det er kablet (eller de påskruede stik) der ikke er ret gode. Hvis jeg har ret i det, skal jeg bruge et ordentligt kabel med stik på 2-3 meter. Hvilket køber jeg? Bare kom med et direkte link til et eller andet, så napper jeg det.

Tak.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2019 kl. 11:30
Mvh Jesper
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2019 kl. 11:39
Thank you.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu