recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket færdigt mediecenter kan anbefales
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket færdigt mediecenter kan anbefales

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mrjonas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket færdigt mediecenter kan anbefales
    Sendt: 06-Februar-2009 kl. 19:54

Hej alle jer brugere.

Først vil jeg gerne undskylde hvis der allerede findes et lignende emne, men fik ingen hits da jeg lavede en søgning i forumet.

Det skal hovedesageligt bruges til film og billeder, altså ingen spil.

De vigtigste ting for mig er at den er lille, masser af plads(gb/tb), støvsvag og så ikke alt for dyr :)

Håber i har nogen gode forslag.

Mvh
Jonas

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2009 kl. 20:03

Så skal du over i selvbyg, Off the shelf varer har normale PC funktioner samt TV Tuner, m.v. altså en hybrid mellem en PC og en Recorder.

E.v.t så kan du købe en medie player, enten en Popcornhour eller en WD TV player.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Mrjonas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2009 kl. 21:44

Når du skriver Off the shelf varer, hva mener du så helt præcis med det?..

Leverer sådan en popcornhour eller WD TV player god billede/lyd? Og kan man udvide pladsen? ved en google søgning synes jeg kun der stod de havde 2 gb plads det jo ikke meget :s

Og bliver sådan byg-selv mediecenter ikke altid ret store? den mindste pc jeg kender er en shuffle :S

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2009 kl. 21:51

På WD player bestemmer du selv størrelsen på HDD. Det skulle være det samme på PH. Lyd og billede er lige så godt som kildematriealet tillader.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Mrjonas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2009 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

På WD player bestemmer du selv størrelsen på HDD. Det skulle være det samme på PH. Lyd og billede er lige så godt som kildematriealet tillader.

Ja kunne se at dine inde på komplett havde sådan en popcorn til 2000 kr så det jo ikke galt, men så står der at man skal købe en harddisk ved siden af, tænkte at det ville gå hurtigere hvis jeg bare lige spurgte dig. INdsætter man så den harddisk i centeret eller skal det stå ved siden af?

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2009 kl. 21:58

På WD er det externe enheder der bruges på PH er det interne.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu