|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() Sendt: 18-Juli-2009 kl. 15:45 |
Er der nogen der har et godt bud, på et fedt RPG spil til ps3? Det skal være ret let at gå til osv., da det er første gang jeg skal prøve sådan noget.
Mvh |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Sacred 2. Det er ligesom Diablo 2 hvis du kender det, bare meget større. Selve spillet er meget nemt at spille. Det har dog temmelig mange muligheder med hensyn til den måde man opbygger sin karakter. Ellers kunne du også prøve, at hente Final fantasy 7 på PS storen. Dette spil er af mange udpeget til det bedste Konsol rollespil nogensinde. og ja spillet et totalt fedt. Men du skal være parat til at leve med 1995 grafik. Redigeret af Klondike - 18-Juli-2009 kl. 18:53 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Selvom det udkom i 1997
![]() |
|
![]() |
|
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Hehe :D
Tak for svar. Det tjekker jeg ud. På youtube ser Sacred 2, mig dog noget amatør agtigt ud? |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
FFVII ser faktisk forbløffende *godt* ud, set i forhold til at spillet er 12 år gammelt.. Eller dvs. 2D baggrundende er pæne, hvor selve figurene kan se noget så grumme ud.. Desuden er der også Wild Arms 1, som jeg er igang med lige pt. Dette er også et RPG spil, dog bare med dårligere grafik (?!) det virker det i hvert fald til, er ikke nået så langt, det har også en mangapræg over sig, så er man slet ikke til det, så er det nok ikke lige sagen. Men ellers ville jeg sige Fallout 3 og Oblivion Game of the Year Edition (MANGE timers spil!) Kan du lide en hård udfordring, så er der også spillet Demon's Souls som udkommer i Amerika i Oktober, ellers skal det importeres via en asiasisk/amerikansk hjemmeside. I den nærmeste fremtid kan vi se frem til Borderlands - et action/RPG spil hvor der er mere end 650000 våben med i, som alle kan opgraderes med andet udstyr som f.eks. scope, og lignende. Dragon ages er et eh.. RPG spil i en fantasy verden, mere ved jeg faktisk ikke, men folk ser ud til at se frem til det Der er også andre, men kan ikke lige huske dem.. Du kan jo evt. selv gå ind på www.gamespot.com -> Playstation 3 -> RPG
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
De 2 andre jeg med vilje ikke anbefalede (pga doit skriver det skal være let at gå til ) er Cross edge, og Disgaea 3. Begge 2 er ret gode, men noget omfattende, så de er måske ikke lige noget for en begynder. Disgaea 3 er faktisk et Strategisk rollespil (SRPG). Det er efter min mening et af de allerbedste PS3 spil. Grafikken er ikke noget specielt, men gameplayet og langtidsholdbarheden af spillet er suverænt i en klasse for sig selv. Cross edge er også ret godt. Det er helt sikkert det bedste tur baserede Rollespil på PS3. Men det er temmelig kompliceret at sætte sig ind i, derfor er det mest et spil for hardcore RPG fans. |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Oblivion og Fallout 3 er to fantastiske spil. Kæmpe verden og dyb historie
samt stor frihed. Jeg vil god starte ud med Fallout 3 da det er mere enkelt end Oblivion. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jeg vil også sige, at man som førstegangsspiller måske bør overveje et actionorienteret RPG som Fallout 3 eller Oblivion, og Dragons Ages samt Borderlands når de udkommer i oktober. Final Fantasy spillene, samt lignende spil, ville sagtens kunne skræmme nogen helt fra aldrig at røre et RPG spil igen, og det ville være en skam. |
|
![]() |
|
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
Jeg vil også anbefale Sacred 2. Med mindre du går meget op i historien/dialog. Her halter Sacred 2 lidt synes jeg.
Men hvis du er til slåskampe, finde ting og sager og opbygge din mand. Så er Sacred 2 spillet synes jeg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |