Ulrikwich skrev:
Det er en 375w strømforsyning. Grafikporten er jeg ikke helt sikker på hvilken version det er. Men tvivler på det er 2.0. Dog er den "lang", og så er det vist en 1.1. Kan det ikke passe?
|
375W er i underkanten til at trække de store grafikkort, men du kan nok slippe et af de lidt mindre kort.
Desværre det eneste jeg kan udlede af at det er et langt slot til grafikkortet (når det er PCIe) at det ikke er et 1x PCIe slot. Jeg kender ikke til nogen 1x PCIe grafikkort så det er lidt ligegyldigt.
Nu kender jeg ikke kravene til AoC, men jeg er langt fra sikker på at din strømforsyning kan trække et grafikkort af den klasse der skal til. Et grafikkort må trække op til 75W gennem slottet på bundkortet og yderligere 75W per forbindelse direkte til strømforsyningen. Grafikkort med høj ydeevne har minimum en forbindelse direkte til strømforsyningen. Dette giver et minimum af 150W i værste tilfælde som grafikkortet må trække, og da det ikke er usandsynligt at resten af computeren vil have et højt forbrug samtidigt kan 375W være i underkanten.