|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Zepp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() Sendt: 14-Maj-2008 kl. 21:46 |
Jeg køber en PS3 herhjemme. men skal bruge et HDMI kabel (ofc)
Og det kan jeg ligeså godt bestille fra amazon.co.uk da jeg køber en stak spil og blu-rays derfra.. men hvilket HDMI kabel skal jeg tage? der er måske 20 forskellige derinde og det er som en jungle :/ |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
Du skal bare købe et helt normalt HDMI til HDMI kabel, i den længde du nu har brug for. Sværere er det ikke.
|
|
![]() |
|
Zepp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
ok :) så tar jeg sku bare et random
er der noget man skal tænke over hvis jeg køber playstationen over amazon? har nemlig overvejet det en er ikke helt sikker |
|
![]() |
|
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
God RMA service - Tjek Gratis HDMI kabel - Tjek Køb et alm. størm kabel til en computer, da der medfølger et med engelsk stik, fås hos fona og diverse computer butikker - tjek Køb hos amazon.co.uk - Tjek :-) /Skipper Redigeret af skipper - 15-Maj-2008 kl. 09:56 |
|
/Skipper
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
I følge en test Canadiske CBC har lavet, er det komplet lige gyldigt hvilket HDMI kabel man køber, ivertfald så længe kablet er under 5 Meter. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41012& PN=1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |