|
Hvilket kabel skal jeg bruge til min skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juli-2013 kl. 11:21 |
Hej forum!
Jeg har købt en ny skærm til min PC - det er mange år siden jeg sidst har rørt ved maskinen og er derfor ikke opdateret omkring nye standarder, kabler mv. - jeg kan se at der er 2 forskellige kabler med til skærmen - det blå VGA som til den gamle skærm og et hvidt DVI - hvad skal jeg vælge og hvad er forskellen?
Redigeret af chico - 21-Juli-2013 kl. 11:31 |
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis grafikkortet har DVI stik, så brug DVI til DVI - det synes jeg er bedst.
Der er sikkert en lang forklaring på hvorfor
![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svar!
Jeg har googlet lidt - jeg kan se at DVI (det hvide kabel) er til digital overførsel - og skulle give lidt bedre kvalitet så jeg har skiftet til det.
|
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |