|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
eriks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 23-September-2009 kl. 17:19 |
Lige et simpelt spørgsmål! Hvad for et kabel skal jeg bruge til at forbinde min kommende sub til min receiver ? KEF KUBE-2 http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/7777-kef KHT20053img3big.jpg Onkyo 607 Skal jeg bare bruge et almindeligt stereo phono kabel eller skal jeg bruge det der hedder et subwooferkabel ? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40598 |
![]() |
Der skulle gerne medfølge et kabel til den. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Det gjorde der ikke med mit 3001SE sæt men et almindeligt RCA kabel er fint. Men et par hundrede kroner er værd at ofre på et ordenligt
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2834 |
![]() |
Synes netop aldrig der medfølger kabel (bortset fra HTIB løsninger), det ville også være lidt tåbeligt da det jo er noget svært at gætte hvor den skal stå. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40598 |
![]() |
Da jeg købte min første SW (en Jamo) var der et kabel med, ikke at det var nødvendigt, da jeg har temmelig mange af stort set alle typer. Hvor jeg vil hen er, at det jo er et kabel som næppe alle ligger inde med, så mon ikke at der i mange tilfælde er et med. Hvis ikke, så kan man jo købe/få et med når man køber SWen. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |