|
Hvilket keyboard til Kodi? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2015 kl. 15:10 |
Håber i kloge hoveder kan hjælpe herinde. :-)
I stuen har jeg en NUC med Kodi/Windows 10, den bliver primært brugt til at se film og serier på. Pt fjernbetjenes den med et Logitech K400 keyboard med trackpad og det fungerer egentlig ok, rækkevidden er bare elendig. Jeg har nok 5 meter over det til skab hvor NUC'en står i men engang imellem skal jeg lige rykke til den anden ende af sofaen for at det fungerer. Jeg kunne godt tænke mig et keyboard med trackpad igen, det fungerer bedst i et hus med en kone også. Vi har prøvet med app og jeg brugte også en Xbox 360 controller på et tidspunkt men keyboardet er bedre. Er man ude i noget bluetooth for at få bedre rækkevidde? Fx Rapoo? Eller har i andre gode forslag?
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du dongle til keyboard i front eller bag på NUC'en? Hvis den er bag kunne det hjælpe at flytte den foran, eller en forlængere så den evt kommere tættere på / højre op.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
ellers bruger jeg pulse eight hdmi cec adapter, så jeg kan bruge den normale tv fjernbetjening som sender signaler via HDMI kablet.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Har donglen i fronten. Kunne godt være man skulle prøve Pulse eight adapteren og så bare gemme tastaturet i tilfælde af at man skal bruge Windows til noget.
|
|
![]() |
|
Det gør jeg, er super glad for mit K400 når det nu skal bruges en sjældent gang imellem..
|
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Bruger openelec på min "NUC", og har aldrig haft brug for keyboard.
Bruger også Pulse Eight, og ellers er der en ganske god Android app også, hvis man har behov for at søge og læse om film/serier.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |