|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Flade skal have et digital signal.. helt enig.. og at plasma er bedre til analoge signaler er sikkert også rigtigt.. :-) Men at sige at et hvilket som helst signal ser bedre ud på plasma end LCD er vist at stramme den... Ville også selv have købt en plasma hvis det ikke var for ungerne og deres gamecube.. (står gerne med samme billede på skærmen i lang tid af gangen..:-( |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Dit argument omkring uagtsomme børn, kan jeg så godt forstå, så ville jeg nok også have købt et LCD. Det analog signal (tv) er noget at det dårligste man kan finde, så hvis plasma håndtere dette bedre end LCD, vil jeg påstå, at plasma kan håndtere et hvilket som helst signal bedre end LCD. Plasma er også bedre til at gengive kontrast og farver, så man vil uden tvivl få et bedre billede. Redigeret af Sandal - 20-Marts-2007 kl. 22:27 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
også på en HD-DVD disc? Synes nu disney channel ser udemærket ud på min LCD :-) |
|
![]() |
|
![]() |
så dog en PV60 overfor en Pana LCD i sidste uge (samme kilde) og i mine øjne var LCD bedst... (42 mod 32 tommer) og dog tidligere sammenlignet en PV60 mod en 42 931 Phillips hvor jeg ville vælge PV60'en.. Men som sagt.. samme billede på skræmen i flere timer...:-( Derfor LCD i min stue.. (Overvejer en Plasma til soveværelset :-) |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Det er kun de MEGET dyre plasmaskærme der er Full-HD, men plasma giver nogle langt bedre farver og bedre kontrast, så selv om det nedskalere vil billedet være bedre end på et LCD. Tegnefilm ser altid godt ud, fordi farverne netop ikke skal være realistiske ud. Endvidere er Disney Channel også digital, så det hjælper også LCD'en godt på vej. Redigeret af Sandal - 20-Marts-2007 kl. 22:37 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
aosis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Inden det ender i endnu et Plasma vs. LCD topic, ku folk så ikke komme med nogen forslag til gode TV'et i prisklassen/størrelsen, uafhængigt af om det så er Lcd eller plasma.. Bare det er et køb man ikke vil fortryde.
|
|
![]() |
|
![]() |
Men det hele afhænger vel også af øjene der ser PS3 på Plasma contra et dyrt LCD.....??? Synes bare det er for tidligt at udråde PX70 til det næste vidunder... Hvor mange af jeg har faktisk en hængerde derhejmme??
|
|
![]() |
|
![]() |
JEg ville personligt købe en Sony......W eller S modellen.. (hvis det er LCD du beslutter dig for) |
|
![]() |
|
aosis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Ved han allerede har set på dette sony;
-Og syntes rigtigt godt om billedet.+det kan fås til ned omkring 16.000kr, dog er designet ikke verdens flotteste. Jeg har jo selv gode erfaringer med Toshiba, så kan jeg anbefale ham dette 42'' lcd? Redigeret af aosis - 20-Marts-2007 kl. 23:24 |
|
![]() |
|
pharmer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Hvad med Sharps XD1E serie. Der kan man også få en 42" inden for prisrammen, OG der er 1080p understøttelse, som jo passer rigtig godt til en PS3. Kig evt forbi HiFi-klubben, de har nogle udstillet, og de ser rigtig godt ud, synes jeg. (sidst set for 2 mdr siden dog, i Frb hifi klub) |
|
![]() |
|
EmilE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Har lige købt den dyre model af den som du beskriver, nemlig 37" WLT68, og den har et super godt og skarpt billede. OGSÅ på analogt (for mit vedkommende kabeltv) signal. Og så håndterer den fodbold og andre hurtigtbevægende ting rigtig flot! Kan varmt anbefale det. Var selv på kig efter sharp'en (XD1E), men den er lidt dyrere, der er lang leveringstid og så håndterer den analogt signal mindre godt end toshiba'en, hvorfor jeg endte med at vælge sidstnævnte. Hvis jeg var dig ville jeg gå ned i HIFI klubben og kigge på sharp'en (de har den i hvert fald i 46" på frederiksberg) og gå ned i Tape Connection og se på Toshiba'en. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |