recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket LCD-TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket LCD-TV

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
HisLogin Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2006 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af joeblach joeblach skrev:

Jeg siger sku mange tak. De er bare fordi man gerne vil være sikker. Men jeg henter m61 imorgen...

mvh. Joe

Køb også en Selector! Se mere i denne tråd:

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11745& PN=1&TPN=3

Her er nogle som er blevet godt trætte af LCD via alm. antenne:

DarkHelmet skrev:
Når verden er klar til HD dvd/Blue Ray, og HD TV engang om 2-10 år, er fladskærmene forhåbenlig blevet modent til den tid. Indtil da kan jeg godt leve med at CRT fylder en del mere :-)

Jeg gi´r dig ret.  Købte et Samsung M61 i januar som jeg lige har solgt i denne uge.  DVD´er ser rigtig godt ud.  Desværre er fordelingen mest 80-90% almindelig tv-kiggeri.  Dog er det mest det analoge tv-signal den er gal med end selve skærmen.  Og jeg gider ikke smide 3000.- efter en Selector 

Venter også til, at tiden er blevet mere moden.  Desværre er jeg bange for, at der kommer til at gå en del år, inden EU er blevet enige om en fælles standard for Digital-tv.

Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2006 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af HisLogin HisLogin skrev:

Oprindeligt skrevet af joeblach joeblach skrev:

Jeg siger sku mange tak. De er bare fordi man gerne vil være sikker. Men jeg henter m61 imorgen...

mvh. Joe

Køb også en Selector! Se mere i denne tråd:

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11745& PN=1&TPN=3

Her er nogle som er blevet godt trætte af LCD via alm. antenne:

DarkHelmet skrev:
Når verden er klar til HD dvd/Blue Ray, og HD TV engang om 2-10 år, er fladskærmene forhåbenlig blevet modent til den tid. Indtil da kan jeg godt leve med at CRT fylder en del mere :-)

Jeg gi´r dig ret.  Købte et Samsung M61 i januar som jeg lige har solgt i denne uge.  DVD´er ser rigtig godt ud.  Desværre er fordelingen mest 80-90% almindelig tv-kiggeri.  Dog er det mest det analoge tv-signal den er gal med end selve skærmen.  Og jeg gider ikke smide 3000.- efter en Selector 

Venter også til, at tiden er blevet mere moden.  Desværre er jeg bange for, at der kommer til at gå en del år, inden EU er blevet enige om en fælles standard for Digital-tv.

Jeg er enig. Livet er for kort til LCD-skærme.
Som nævnt i et par andre tråde, returnerede jeg mit Samsung M61 igen.

Der er dog en verden til forskel fra det og op til den Plasma jeg har i dag.

Panasonic PV60.
Billedet er helt perfekt fra alm fællesantenne. Det står lige så klart og rent som på mit gamle CRT-TV, og ved DVD er det jo lige til at få tåre i øjnene over.

Jeg syntes LCD for alt for meget "credit" bare fordi det er "nyt og smart". Kan godt være det er forbedret kraftigt over de sidste par år. Men når snakken stadig går på om fladskærme er "modne" nok, er det da 100% her problemet ligger. De er bleve bedre ja, men er i mine øjne ikke nået Plasmaerne endnu.

Jeg savlede også over Pioneers 436xx modeller, som også levere fantastisk billede. Men da jeg syntes PV60eren følger den helt til dørs, og kan fås for under de 20.000kr som Pioneeren ligger noget over, blev den mit valg.

Til top
cwitt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2004
Point: 493
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2006 kl. 00:48
Oprindeligt skrevet af ZackGem ZackGem skrev:

Panasonic PV60.Billedet er helt perfekt fra alm fællesantenne. Det står lige så klart og rent som på mit gamle CRT-TV, og ved DVD er det jo lige til at få tåre i øjnene over.

Har efterhånden hørt mege godt om 42PV60 og har da også set TV-billedet nede iden lokale Expert, men hvordan står f.eks. still-fotos vist fra Mediecenter på sådan en plasmaskærm?

Jeg er også bekymret for opløsningen på kun 1024x768, det er ikke meget til at vise fotos fra Mediecenter/PC på sådan en mega-skærm.
Carsten Witt

LG OLED65B7 TV
NAD T758 Surround Receiver
Samsung BD-C6900 Blue Ray
Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder
YouSee HD-box Samsung3126
Til top

Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu