|
Hvilket LCD-TV |
Besvar | Side <1 678 |
Forfatter | |||||
HisLogin
Bruger Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Sendt: 26-Maj-2006 kl. 12:51 | ||||
Køb også en Selector! Se mere i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11745& PN=1&TPN=3 Her er nogle som er blevet godt trætte af LCD via alm. antenne:
Jeg gi´r dig ret. Købte et Samsung M61 i januar som jeg lige har solgt i denne uge. DVD´er ser rigtig godt ud. Desværre er fordelingen mest 80-90% almindelig tv-kiggeri. Dog er det mest det analoge tv-signal den er gal med end selve skærmen. Og jeg gider ikke smide 3000.- efter en Selector Venter også til, at tiden er blevet mere moden. Desværre er jeg bange for, at der kommer til at gå en del år, inden EU er blevet enige om en fælles standard for Digital-tv. |
|||||
ZackGem
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
Sendt: 26-Maj-2006 kl. 13:11 | ||||
Jeg er enig. Livet er for kort til LCD-skærme. Der er dog en verden til forskel fra det og op til den Plasma jeg har i dag. Panasonic PV60. Jeg syntes LCD for alt for meget "credit" bare fordi det er "nyt og smart". Kan godt være det er forbedret kraftigt over de sidste par år. Men når snakken stadig går på om fladskærme er "modne" nok, er det da 100% her problemet ligger. De er bleve bedre ja, men er i mine øjne ikke nået Plasmaerne endnu. Jeg savlede også over Pioneers 436xx modeller, som også levere fantastisk billede. Men da jeg syntes PV60eren følger den helt til dørs, og kan fås for under de 20.000kr som Pioneeren ligger noget over, blev den mit valg. |
|||||
cwitt
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
Sendt: 27-Maj-2006 kl. 00:48 | ||||
Har efterhånden hørt mege godt om 42PV60 og har da også set TV-billedet nede iden lokale Expert, men hvordan står f.eks. still-fotos vist fra Mediecenter på sådan en plasmaskærm? Jeg er også bekymret for opløsningen på kun 1024x768, det er ikke meget til at vise fotos fra Mediecenter/PC på sådan en mega-skærm. |
|||||
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|||||
Besvar | Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |