recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket mediacenter skal jeg bruge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket mediacenter skal jeg bruge?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket mediacenter skal jeg bruge?
    Sendt: 04-September-2010 kl. 12:19
Ja, jeg er sgu ny på den her front. Det eneste jeg har haft brugt indtil videre er min Ps3 med en ekstern harddisk tilsluttet. Dog er jeg lidt træt af det setup, da det har sine mangler.

Hvad skal jeg bruge? Jamen jeg skal bruge noget som kan disse ting:

Afspille rippet DvD (menuer er jeg sgu ligeglad med)
Afspillet rippet Blue-Ray (as above)
Afspille næsten alle former for lyd og film formater. Især mkv.
Må gerne være trådløst, da det er en irritation at skulle tage den fra Tv´et og plugge til min computer for at overføre.
Skal kunne klare ganske alm. Surround Sound (har dog en forstærker den skal køre igennem).

Er det muligt at få dette uden at skulle betale en bondegård?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2010 kl. 13:21

Et udemærket lille MC kunne f.eks være en Acer Aspire Revo, det har HDMI, en god del USB tilslutninger til f.eks extern HDD, trådløst Internet, Toslink for tilslutning til Reciver, trådløst tastatur og mus, 2x 160Gb HDD, en til OS og diverse SW, og en der så feks kan bruges til billeder/musik. Film kan så være på extern HDD. fås for omkring 3 KKr.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2010 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Et udemærket lille MC kunne f.eks være en Acer Aspire Revo, det har HDMI, en god del USB tilslutninger til f.eks extern HDD, trådløst Internet, Toslink for tilslutning til Reciver, trådløst tastatur og mus, 2x 160Gb HDD, en til OS og diverse SW, og en der så feks kan bruges til billeder/musik. Film kan så være på extern HDD. fås for omkring 3 KKr.

Tak for dit forslag, men det er alt alt for dyrt ifht. Hvad jeg skal bruge.

Jeg har dog læst en del om Popcorn Hour og andre i samme stil som fåes til det halve af 3000,- og de lader til at kunne dække behovet udemærket faktisk.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu