|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacgeld ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2006 Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 21-December-2006 kl. 19:45 |
jeg leder efter et media program hvorfra jeg kan betjene mit tv-kort og slukke for computeren, ved hjælp af fjernbetjeningen. Jeg bruger XP home og mit tv-kort er Hauppauge hvr-900 Mediaportalen har alt hvad jeg leder efter, men mit tv-kort kan ikke bruges til det, da den skriver "unable to make grahp for this device" jeg har undersøgt en masse hvad jeg kan gøre, men har nu opgivet det, så jeg leder nu efter et andet program. Håber at få hjælp Venlig hilsen jacgeld |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Virker det med det medfølgende programmel (WinTV 2000)? Ikke noget fancy program men det burde virke, hvis du bare vil betjene TV kortet og kunne optage samt Time Shifte Skal det kunne noget mere er der DVBViewer, men det skal du betale 15 Euro for og der er ingen prøveversion. Du kan også benytte Microsoft MediaCenter 2005, men der er ingen support for undertekster til dit kort (DVB-T) |
|
![]() |
|
jacgeld ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2006 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
programmet wintv2000 har jeg og det fungere fint. Da jeg ikke har noget tv bruger jeg min computer til at se tv på, så når jeg er ved at falde i søvn, skal jeg hele tiden op, for at slukke computeren. Så derfor leder jeg efter et program hvorfra jeg kan slukke computeren med fjernbetjening (dovenskaben længe leve). Vil gerne betale 15 Euro hvis det kan løse mit problem. prøver lige at anskaffe mig programmerne, så vender jeg tilbage. Tusinde tak for hjælpen indtil videre |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg tror ikke dvbviewer er programmet for dig. Er ikke helt inde i hvorledes din fjernbetjenining (fra Hauppauge) virker, men jeg er helt sikker på den kan programmeres til at slå din PC ned
|
|
![]() |
|
Martinb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Måske http://www.pvr-scheduler.de/ kan hjælpe dig. Det koster dog 5 euro..
|
|
Mvh
Martin |
|
![]() |
|
![]() |
jeg tænkte på om man kan hente programmet Microsoft MediaCenter 2005 som du beskriver. Skal man så ik købe en ny xp version som understøtter Microsoft MediaCenter 2005?
|
|
![]() |
|
![]() |
Desværre! MS MediaCenter (MCE) koster det hvide ud af høreapperaterne! Det kan pt. bedst betale sig at købe en ny PC med MCE og så få en, næsten, gratis opdatering til Vista med MCE |
|
![]() |
|
![]() |
meget vil jeg ofre, meeeen en ny pc er nok i overkanten. Du skulle vel ikke kende et program, som jeg kan bruge til at programmere min fjernbetjening med. De programmer jeg har fundet er kun til universal fjernbetjeninger, og som bruger den den infor-røde-port. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Programmet DVBviewer som omtalt af Mcentrerfreak har en mulighed via fjernbetjening at slukke PC-en helt. Programmet kan installeres på din bestående xp-home pc. Funktioen hedder "udvidet exit".... Med hensyn til fjenbetjening kunne det f.eks. være den almidelige MCE-remote.... Andre type fjenbetjeninger som RF-baseret (radio) kan også anvendes. Kræver dog installation af programmer som HIP (www.byremote.com.au) o.l. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |