|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kaptajnk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-November-2011 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 17-November-2011 kl. 12:25 |
Den burde ligge lige til højrebenet og alligevel synes jeg ikke jeg kan finde en medieboks der opfylder følgende krav:
- Har indbygget trådløs netværk, så den kan afspille filer (især .iso) fra NAS og andre computere. - Have browser/internetforbindelse så det er muligt at se (streame) indhold fra dr.dk, Sputnik, Vodler og lignende (direkte fra Internettet) - Have muliglighed for at afspille Videopodcasts. (fra fx. Dr.dk) - Det er ikke et must med indbygget harddisk (Men skader på den anden side heller ikke) - Det ville heller ikke gøre noget hvis den har sit eget DVD-drev. (Eller Blueray) Jeg er mest interesseret i en box med en fjernbetjening (gerne henad Boxee box og helst ikke en computer med mus+tastatur) Netop Boxee Box kunne være en løsning, men mener at have hørt at den ikke håndterer videpodcast særligt godt. Derudover er den vel efterhånden en ældre sag. Der er måske kommet noget bedre (og IomegaTV with Boxee orker jeg næsten ikke at vente på længere Er der nogen der har nogen gode bud på en løsning der kan opfylde disse krav??? |
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
En pc med en fjernbetjening?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |