recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket mediecenter ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket mediecenter ???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kaptajnk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-November-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket mediecenter ???
    Sendt: 17-November-2011 kl. 12:25
Den burde ligge lige til højrebenet og alligevel synes jeg ikke jeg kan finde en medieboks der opfylder følgende krav:

- Har indbygget trådløs netværk, så den kan afspille filer (især .iso) fra NAS og andre computere.
- Have browser/internetforbindelse så det er muligt at se (streame) indhold fra dr.dk, Sputnik, Vodler og lignende (direkte fra Internettet)
- Have muliglighed for at afspille Videopodcasts. (fra fx. Dr.dk)
- Det er ikke et must med indbygget harddisk (Men skader på den anden side heller ikke)
- Det ville heller ikke gøre noget hvis den har sit eget DVD-drev. (Eller Blueray)

Jeg er mest interesseret i en box med en fjernbetjening (gerne henad Boxee box og helst ikke en computer med mus+tastatur)

Netop Boxee Box kunne være en løsning, men mener at have hørt at den ikke håndterer videpodcast særligt godt. Derudover er den vel efterhånden en ældre sag. Der er måske kommet noget bedre (og IomegaTV with Boxee orker jeg næsten ikke at vente på længere

Er der nogen der har nogen gode bud på en løsning der kan opfylde disse krav???
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 11:58
En pc med en fjernbetjening?
Til top

Besvar Besvar