|
Hvilket memory kort? |
Besvar |
Forfatter | |
Kief
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Emne: Hvilket memory kort? Sendt: 17-Maj-2008 kl. 21:02 |
Hej alle Jeg har et Sony DSC W12 digital kamera og jeg skal bruge et memorykort til det. Uheldigvis fik jeg købt et Micro SD kort. Så det her på dvd.co.uk: Kan jeg bruge den adapter der følger med her? Godt nok får jeg så også et 1GB kort med, men det kan man gemme som ekstra kort... Hvis ikke overstående kan bruges, hvilket skal jeg så købe? På forhånd tak! Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
kbt222
Ny bruger Oprettet: 26-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Sendt: 17-Maj-2008 kl. 21:42 |
Nej - du kan ikke konvertere et SD til MS. Konverterne kan kun ændre størrelsen indenfor samme type. Den konverter du henviser til gør en M2 til MS-Duo. Begge er af MenoryStick typen, som bruges af Sony (og kun Sony).
|
|
Kief
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Sendt: 17-Maj-2008 kl. 23:21 |
ok men det kort jeg linker til fungerer fint til mit kamera? For så må jeg bare købe det andet kort ... |
|
Mvh.
Casper |
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 18-Maj-2008 kl. 01:52 |
Som jeg læser annoncen du linker til, så er adaptereren fra et Memory Stick M2 til det gamle (full-size) Memory Stick. Og dit kamera bruger da, så vidt jeg ved, Memory Stick (Pro) Duo (halv størrelse). Ergo du kan ikke bruge det kort du linker til. Men tjek lige selv hviken størrelse dit kamera bruger. Det er jo en ældre model, så måske den bruger full-size kortet - omend jeg tvivler... /Nils |
|
|
|
Laursen23
Junior bruger Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
Sendt: 23-Juni-2008 kl. 16:22 |
er der nogen der ved om der findes en adaptor til memorystick pro duo så det kan bruges i en SD card reader?
|
|
Denon AVR 2807 (reciever)
Sony RDR-HXD970 B&W DM604 S3 (front) B&W DM600 S3 (bag) B&W LCR60 S3 (center) Dali Concept Sub 12 Alfaview 37" fladskærm Kenwood MD5090 Minidisc Panasonic DMP-BD50 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |