|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||
tumebone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2007 kl. 19:05 |
||||||
Hej jeg skal til at købe et Philips 47PFL9732D og Philips DVDR3595. Og jeg skal brug et HDMI cabel og et Digital koaksial da jeg vil sætte Philips DVDR3595 sammen med Yamaha YSP 1100. hvilket mærke cabler skal man købe? og er Digital koaksial det bedste at brug mellem Philips DVDR3595 - Yamaha YSP 1100? |
|||||||
Stuen:
LG 32LP1 LG LH-RH760IA PS3 Wii Kabler,Supra CE-Link HDMI Switch kan ikke få den til at virke med ps3. Sovværelset: Philips 42PFL9732D til Januar |
|||||||
![]() |
|||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||||||
Nu bruger jeg selv Bandridge/Profigold, men der er andre alternativer. I mellemklassen er der f.eks Clicktronic, som fås hos AV Connection og hos THansen. Om du bruger Toslink eller Coax til forbindelse er underordnet, da der ikke er nogen signalmessig forskel på de to. |
|||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||||
![]() |
|||||||
tumebone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
||||||
er
|
|||||||
Stuen:
LG 32LP1 LG LH-RH760IA PS3 Wii Kabler,Supra CE-Link HDMI Switch kan ikke få den til at virke med ps3. Sovværelset: Philips 42PFL9732D til Januar |
|||||||
![]() |
|||||||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
||||||
Det afhænger jo helt af afstanden mellem tingene. Clicktronic er fint under 5 meter og til en fin pris. Så hvis det kun er 1 meter eller deromkring tvivler jeg på, at du kan se/høre forskel på et mellem-kabel og et svinedyrt high-end. Jeg har både Supra, QED, clicktronic, Hama gold, Monster osv. og med meget små kabeltræk kan det være hip som hap, så spar pengene. OBS hvis du har rigtigt mange kabler trukket sammen, vil et dyrere kabel som regel være bedre afskærmet! Redigeret af Boogie - 08-Oktober-2007 kl. 20:22 |
|||||||
![]() |
|||||||
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
||||||
tumebone prøv at checke en af kabel-webshoppene, feks www.avxperten.dk -- de har altid bedre priser end ni de fysiske butikker
|
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |