|
Hvilket mærke har du haft flest apparater fra |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
JBL højttalere gennem de sidste 35 år. SONY tv.
carsten
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
På foto- og printersiden kører vi Canon, men på AV-siden er den en skøn blandet landhandel af hvad jeg synes der er bedst til mine behov - og disse fremgår jo af min underskrift
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
Sony (5)
Nokia (3) Apple (2) Sonos (2) Panasonic (1) Stax (1) Dali (1) J (Kan man blive lykkelig af at eje elektronik? Jeg tror det ikke, men jeg prøver alligevel ;-) Redigeret af Jwin - 03-Januar-2014 kl. 15:08 |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
OPPO (2)
Sony (3) Pioneer (3) Panasonic (4) Yamaha (1) |
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
På nuværende tidspunkt:
Bang&Olufsen: 6 Sony: 2 Samsung: 2 Pioneer: 1 Apple: 1 Og så en masse mere af blandet gøjl.
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Og lige nu er jeg i gang med Acer nr. 2, m. Windows8...
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Jeg glemte at andenpladsen deles mellem Sony og Nokia.
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Det husker jeg godt. Jeg husker at min far købte et Samsung anlæg i den lokale brugs midt i firserne. |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|
Pt by far Apple (6). Igennem tiderne Pioneer, men har pt ikke et eneste pioneer produkt.
|
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Glemte da helt 2 x Asus bærbar!
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |