|
Hvilket mærke? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2011 kl. 00:01 |
Med den kommende ændring af tv-2 modtagelsen går den ikke længere: vi skal have udskiftet vores analoge fjernsyn med et mere moderne et af slagsen. Jeg gider ikke flere bokse nedenunder, det er allerede et helvede af bokse, strømforsyninger og kabler!
Spørgsmålet er så hvad det skal være. Det er der adskillige tråde om, i stedet vil jeg spørge: Hvad er forskellen på de enkelte mærker såsom Samsung, Sony, Philips, Panasonic, LG mfl? Det jeg mener er om nogle af mærker udmærker sig ved at være særligt gode og derfor bør overvejes, eller om de er særligt dårlige og derfor bør undgås? Eller er det hip som hap? Det skal siges at jeg er ligeglad med 3D, og størrelsen er max 40". Til gengæld skal det helst kunne optage, og også gerne afspille film fra tilsluttede medier via wifi. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |