|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Hvor langt er du villig til at gå? Du kunne jo få dine udtag forsænket så dybt ind i væggen, at du kan sætte stik i dem uden at komme uden for væggens plan.
|
|
![]() |
|
rolighed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Det selvfølgelig en mulighed. Hvordan jeg lige skal få det fikset er jeg lidt i tvivl om. Stikkene er der allerede. Det må gerne være gør det selv arbejde (ja ja, jeg kender godt reglerne om autoriseret el-installatør).
|
|
![]() |
|
Mario ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2008 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Angående strømstikket, så kan man montere et lampeudtag i stedet for stikkontakten, og forbinde fjernsynet direkte til lampeudtaget. Det kan sparer et par centimeter.
|
|
![]() |
|
rolighed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Rigtig god idé! Så kunne man lade en kort ledning komme ud af væggen og ende i et fladt hunstik ligesom dette: http://www.elektronik-lavpris.dk/product_info.php?products_id=48520 Andre kabler kommer i forvejen bare ud af et hul i væggen (tomrør indstøbt), så måske problemet er løst. TV'et vil så kunne hænge lige så tæt på væggen som tykkelsen på ovennævnte hunstik.
![]() |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Du er ikke så heldig, at strømkablet sidder med et barbermaskine-stik i TV'et? Så behøver du jo ikke engang det flade hunstik for at kunne koble TV'et fra.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej. Strømkablet er fastmonteret. Hvilket for øvrigt i mine øjne også er en tåbelig løsning. Og hvis man "piller" ved monteringen, så ryger garantien (fortalte sælgeren).
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der garanti eller kun den lovbestemte reklamationsret?
Din reklamationsret ryger ikke, hvis du selv laver en ændring, medmindre ændringen er årsag til den skade, du reklamerer over. Med garanti har sælger en smule mere spillerum til at stille krav, men han vil aldrig kunne gå så vidt som f.eks. at afvise en reklamation over et defekt panel, fordi du har klippet strømstikket af. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |