recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket nyt TV? Gerne med Timeshift
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket nyt TV? Gerne med Timeshift

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 16:18
Hvor langt er du villig til at gå? Du kunne jo få dine udtag forsænket så dybt ind i væggen, at du kan sætte stik i dem uden at komme uden for væggens plan.
Til top
rolighed Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2005
Sted: Denmark
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Hvor langt er du villig til at gå? Du kunne jo få dine udtag forsænket så dybt ind i væggen, at du kan sætte stik i dem uden at komme uden for væggens plan.

Det selvfølgelig en mulighed. Hvordan jeg lige skal få det fikset er jeg lidt i tvivl om. Stikkene er der allerede. Det må gerne være gør det selv arbejde (ja ja, jeg kender godt reglerne om autoriseret el-installatør).
Til top
Mario Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2008
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 21:40
Angående strømstikket, så kan man montere et lampeudtag i stedet for stikkontakten, og forbinde fjernsynet direkte til lampeudtaget. Det kan sparer et par centimeter.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af Mario Mario skrev:

Angående strømstikket, så kan man montere et lampeudtag i stedet for stikkontakten, og forbinde fjernsynet direkte til lampeudtaget. Det kan sparer et par centimeter.
Rigtig god idé!

Så kunne man lade en kort ledning komme ud af væggen og ende i et fladt hunstik ligesom dette: http://www.elektronik-lavpris.dk/product_info.php?products_id=48520

Andre kabler kommer i forvejen bare ud af et hul i væggen (tomrør indstøbt), så måske problemet er løst. TV'et vil så kunne hænge lige så tæt på væggen som tykkelsen på ovennævnte hunstik. Smile 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 22:39
Du er ikke så heldig, at strømkablet sidder med et barbermaskine-stik i TV'et? Så behøver du jo ikke engang det flade hunstik for at kunne koble TV'et fra.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2010 kl. 10:06
Nej. Strømkablet er fastmonteret. Hvilket for øvrigt i mine øjne også er en tåbelig løsning. Og hvis man "piller" ved monteringen, så ryger garantien (fortalte sælgeren).
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2010 kl. 10:43
Er der garanti eller kun den lovbestemte reklamationsret?

Din reklamationsret ryger ikke, hvis du selv laver en ændring, medmindre ændringen er årsag til den skade, du reklamerer over.

Med garanti har sælger en smule mere spillerum til at stille krav, men han vil aldrig kunne gå så vidt som f.eks. at afvise en reklamation over et defekt panel, fordi du har klippet strømstikket af.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu