recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket Oled med montering tæt på væggen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket Oled med montering tæt på væggen?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KennethJensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennethJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket Oled med montering tæt på væggen?
    Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 09:37
Hej,

Efter at have set hvor lækkert LG GX ser ud i vægmontage - men desværre også hvor åndssvagt dyrt det er - så kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke andre Oled TV der kommer tættest på at sidde helt op ad væggen som GX gør.

Har I nogle bud?

Med venlig hilsen
Kenneth

Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 09:41
Jeg kan varmt anbefale LG GX, det er virkelig et suverænt panel - ved godt det ikke hjælper dig med alternativer, bare bekræfter dig i at du har fat i det rigtige fra start Wink
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 09:45
Det tror jeg ikke der er andre der gør. Der skal nødvendigvis være noget elektronik bagpå skærmen, og de fleste Oled TV er konstrueret med en kasse nederst, som gør at den tynde del foroven sidder 5-6 cm fra væggen når der anvendes 1,5 cm tykt vægbeslag. 
Til top
KennethJensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennethJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 12:10
Ok, jeg tager et kig på nogle af de andre ude i butikkerne, og så må vi se om det ender med et GX. Det er bare så DYRT Pinch Og deres egen soundbar findes kun til 65" TVet Cry

Håber det bliver billigere til Black Friday 


Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 11:11
LG har soundbar der passer til 55" 
Men komme jo an på hvad for kvalitet du vil have 
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 12:31
LG WX - men det bliver det jo ikke billigere af ...

Ellers skær et hul i væggen til et billigere Tv (hvis ikke muligt, lav en påbygget væg, der kan rumme dybden af et af de andre). Fx. https://youtu.be/0J32w-vkcfQ ;


Redigeret af longjohn2 - 24-Oktober-2020 kl. 12:31
Til top
KennethJensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennethJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 16:09
jeg har desværre ikke nogen af de muligheder, så det bliver enten et gx og leve med den tossede pris, eller fx et cx og så leve med designet.

Jeg må se om der kommer et godt tilbud til black friday
Til top
wezi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-December-2010
Sted: Næstved, DK
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér wezi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2020 kl. 19:53
Vi havde et 55" samsung, med et af de der wire mounts på, der var vel 2.5 cm bagved til en finger eller lign, mere var der ikke, men med det nye, der er vi gået med et cx, det har jeg så hængt på et kæmpe mount, hvor skærmen kan komme 60cm ud fra væggen og hænge sammen med "lydmuren", så bliver den 65" lige en my "større"  nu når man kommer tættere på, den kostede ca 16500 eller sådan noget, så de kommer nok derned af til black friday. 
Når det så sidder på væggen, helt skubbet ind, så kan jeg have min arm ind bagved vil jeg tro, så det er en stor forskel.

Jeg havde nok bygget en påbygget væg som Jogn nævner, og så sætte et sådant beslag som vi har derinde i, så kan man hive tv'et ud til stik osv, og skubbe det tilbage igen når den nye ps5 er koblet til og så kan man ellers blive skuffet over at 4k120fps ikke virker før 2022 med nyt hardware igen xD




Redigeret af wezi - 25-Oktober-2020 kl. 19:54
MvH Daniel
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu