|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
en krp 600 a har tuner dlna mange features osv.... og 60" er bedre end 50.. size does matter en krp 600m er kun monitor der får du ikke alle features med.. tag evt en sammenligning på pioneers hp. men det er uanset hvad en fed skærm... der er ikke så meget at sige andet end køb |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
|
Hvordan har du fået fat i det forhandler nummer?
|
||
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
||
![]() |
||
askov ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Status: Offline Point: 121 |
![]() |
|
Du kan ikke købe direkte ved Pioneer, medmindre du har en radio/tv butik, ellers kan du ikke købe deres plasma TV.
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Size does matter ![]() Men over 50", dér begynder man altså at se på projektor efter min mening. Så kan man lige så godt snuppe et 90-100" når man er ovre i den størrelse. Eller er det bare mig der synes det er synd at blæse gen-gen-genudsendelsen af "De unge mødre" i halvdårlig DVD-kvalitet op på en stor fladskærm? ![]() |
||
![]() |
||
Crede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Hvilken forhandler har du det fra?
|
||
![]() |
||
Caine78 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Nu kan det være vi kommer lidt off topic, men skal gøre det kort Jeg stod selv i samme dilemma, da jeg skulle vælge mellem plasma eller projektor. Jeg valgte plasmaen, da et godt projektor setup er meget pladskrævene og også koster kassen, hvis man ikke vil gå på kompromis med detaljerne.
Jeg er fuldt forstående for at hvis man kaster billedet fra en BD op i et kæmpeformat på endevæggen, så får man nok en større billedeoplevelse, men jeg klager nu ikke over størrelsen på min 60" |
||
Pioneer PDP-LX6090H
Pioneer VSX-LX60 Pioneer DVR-LX60 Samsung HD box(YouSee) Playstation 3 Amphion Prio:520 + 520C + 510 Amphion Impact 500 |
||
![]() |
||
Caine78 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
![]()
Ja der burde jeg lige have tilføjet, hvor 5090 hun har DVB-T Correction taken Redigeret af Caine78 - 25-Juni-2009 kl. 10:33 |
||
Pioneer PDP-LX6090H
Pioneer VSX-LX60 Pioneer DVR-LX60 Samsung HD box(YouSee) Playstation 3 Amphion Prio:520 + 520C + 510 Amphion Impact 500 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej selvfølgelig er det ikke parallel import, når du handler ved Pioneer DK :-) Det var bare mig der blind og ikke lige havde fået denne information med fra starten af. Jeg er også ret sikker på du er omfattet PDP garantien. Jeg har selv købt min receiver brugt af en radio/tv medarbejder, der havde handlet direkte med Pioneer. Jeg fik ikke nogen original købskvittering, men i stedet ordreseddel fra Pioneer DK. Jeg havde forinden kontaktet pioneer og oplyste serienummer og ordrenummer og han kunne så se at der var Pioneer garanti på. Jeg skulle bare oplyse serienummer og ordrenummer til serviceafdelingen hvis jeg skulle komme i problemer. Hvis du kan skrabe penge sammen til en 60", så vil det give en større billedeoplevelse, men man skal regne med ca.10K for de sidste 10", så mine sidste 10" blev sponsoreret af SP-ordningen. |
||
Pioneer PDP-LX6090H
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |