|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonas2401 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 20-Juli-2009 kl. 10:01 |
Hej alle,
Jeg skal bruge et 40" samsung lcd til omkring 6-7.000,- Jeg har kigget lidt på disse to: Samsung LE40B555 A5W og samsung LE40B535 Hvilket vil i anbefale og hvorfor? På forhånd tak Mvh jonas |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej. Så vidt jeg ved så er panelerne identiske. Dette betyder at udover designet så er de stortset identiske. Om du vælger den ene frem for den anden er lige vidt, men hvis du kan lide "det røde touch" så er det B535 du skal vælge. Men hvorfor ikke en X10'er eller PQ6000'er i stedet for? De koster det samme og har et ret godt billede. |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Hvad med et Samsung LE40B650?
Jeg har netop købt 32" udgaven til soveværelset og er meget tilfreds. Til forskel for 5-serien så har den 100hz Motionflow som er godt ved f.eks sport og hurtigere panoreringer. Du skal dog være opmærksom på at B650 er et importet TV. Den danske model hedder vist B655. B650 virker dog uden problemer på yousee's kabelnet med dvb-c. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |