|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Blade ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() Sendt: 08-December-2005 kl. 11:39 |
Hejsan alle
Hvilket af følgende scartkabler vil i anbefale? Tech Link HQ 68080 fra AV Connection eller BANDRIDGE PGV781 kabel de sidste to fra Hifi Klubben?
Mvh JB |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej JB Personligt er jeg til Profigold Men du kan da få det billigere her. http://shop.klik1stik.dk//product.asp?product=412&sub=0& amp;page=1 |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
Blade ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
tjah det blev ikke nogen af de omtalte men istedet et kabel til ca. 150 fra Hifi klubben Banbridge vl7392... Men selv om det ikke var lige så dyrt, synes jeg faktisk stadig man kunne se en stor forskel i farveklarhed og kontrast..
Nok den bedste investering jeg har foretaget mig.. Har dog ikke så mange info på det kabel... Er der nogen der har det??
Mvh JB
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |