recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket skrivebord?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket skrivebord?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket skrivebord?
    Sendt: 30-September-2018 kl. 10:37
Jeg vil gerne have indrettet et godt hjemmekontor, som skal bruges til gaming, og hjemmearbejdsdage.

Jeg vil starte med at købe et godt skrivebord, men hvilket et skal jeg vælge? 

Jeg har hæve sænke bord på mit arbejde, men bruger det aldrig, så det har jeg ikke behov for herhjemme.

Jeg synes umiddelbart, at Ikeas BEKANT ser ganske fornuftig ud, men findes der måske et bedre skrivebord, som jeg bør overveje? https://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S79022792/

Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2018 kl. 11:10
Synes du bør overveje et hæve/sænke bord. 
Ikea har også BEKANT som det.
https://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S19022525/
Jeg synes at den BEKANT er fint design og god størrelse. Men vil helt klart vælge hæve/sænke funktion. 
Muligt du ikke skal bruge funktionen til at stå op mens du arbejder eller spiller. Men at du kan få bordet op i en bedre højde end normale skrivebord er, det er altså også gulv værd.

Redigeret af DraX - 30-September-2018 kl. 11:10
Til top
ASKF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2018 kl. 00:54
Jeg vil også anbefale et hæve/sænke bord hjemme, da der her er mulighed for at indstille det til partner og børn, hvilket jo ikke er nødvendigt at tænke på, på din arbejdsplads.

Du kan købe dem billigt hvis du vil acceptere brugte.
Mit bud er at disse bedre kvalitet end det fra IKEA du har fundet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu