|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jko42 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 19-Juli-2006 kl. 10:15 |
Hej ...... Vi har sat os for at investere i et 40" Sony, men er meget i tvivl om hvilken model vi skal vælge ? Vi har TDC-KabelTv og så vidt jeg kan forstå, skal man derfor holde sig fra modellerne med DVB-T tuneren. Er der nogle af Sony's modeller der er født med DVB-C tuneren ? Eller skal vi blot vælge en af de "gl" modeller helt uden digitale tunere ? HJÆLP .......
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Hvad er dit budget ?
|
|
![]() |
|
jko42 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
max. 20.000 kr. |
|
![]() |
|
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Der er ingen sony tv med en DVB-C tuner, jeg synes ikke at der er nogen grund til at gå efter de gamle modeller for at få en uden tuner, da de nye modeller er væsentligt forbedret, der sker jo ikke noget ved at have en DVB-T tuner, man skal blot være opmærksom på at den ikke kan bruges til kabel tv, så jeg vil anbefale et KDL-40V2000.
priser kan ses på følgende link: http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=201207 Redigeret af psychotic - 19-Juli-2006 kl. 22:36 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |