|
Hvilket surround anlæg? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
danebull ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2012 Sted: NA Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2013 kl. 08:36 |
Er på udkig efter et nyt surround anlæg som gerne skulle 5.1. Vil helst ikke have en ny tung surround receiver, da den virker massiv og tung. Derimod gerne en lidt mindre fysisk model, men så kommer problemet med om mine højtaler kabler passer til det nye anlæg, så vidt jeg kan se på mange af de mindre anlæg, så får man højtaler med i købet eller det er meget små højtaler kabler der kan anvendes. Sidste krav er mulighed for at koble min NAS server med MP3 filer til, så disse nemt kan afspilles eller en anden måde at have internet forbindelse på.
Findes der virkelig ikke sådan en hybrid anlæg? Nogle gode forslag? /Torben
|
|
![]() |
|
danebull ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2012 Sted: NA Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tillæg. Har i dag en Piooneer VSX 808RDS (det jeg mener med en massiv tung surround receiver)
|
|
![]() |
|
gadeberg87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |