|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||
R3b3L ![]() -- ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() Sendt: 30-September-2007 kl. 15:41 |
|||||||||||
Jeg skal vælge imellem en af disse to: http://www.dlink.com/products/?pid=527 Men spørgsmålet er hvilken? jeg hælder nok mest til den sidste, for den anden ser ret stor og klodset ud, men jeg kan ikke se om det er for, at man kan koble et kabel til den og flytte den lidt væk fra pc'en og få bedre signal ? nogen der kan hjælpe... |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||||||||||
Du har trådløs Router.? Du skal bruge en trådløs forbindelse til din PC.? Så er det USB donglen du skal bruge. Den anden er en Range Extender. |
||||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
R3b3L ![]() -- ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
|||||||||||
er du sikker på det ? sådan synes jeg ikke det ser ud på den tegning der er.. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||||||||||
Det er denne linket peger på.
Redigeret af Radiomanden - 30-September-2007 kl. 16:08 |
||||||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|||||||||||
De kan begge bruges. Du bør måske købe DWA 142, hvis du skal sidde langt væk fra din router. Den er vel en del dyrere? Diameteren er knap 10 cm og højden 2 cm.
Du skal være opmærksom på, at n-standarden kan være lidt ustabil, hvis man benytter netværkskomponenter af forskelligt mærke. Det er i hvert fald det, de skriver. Venligst Søren |
||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |