|
hvilket tv 15.000 i Expert 50-55"(pga forsikrin) |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Klaus skal jeg forstå det sådan at det er en god ting ??
mener du sony er dårligere kvalitets mæssig eller bare bagud ?
|
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Klaus er kronisk Samsunghader, skal du vide :) Jeg tror at det nok er uhelbredeligt.
Redigeret af bentpetersson - 11-September-2014 kl. 23:37 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19818 |
|
Du skal forstå det sådan at med et Samsung tv, er der større chance for at du om 2 år igen står i samme problematik med et defekt tv. Sony har til gengæld uhyggeligt lave fejlrater på deres tv, så køber du et Sony, er chancen for at du om 2 år står med endnu en forsikringssag meget mindre. Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19818 |
|
Sludder, jeg oplyser om virkeligheden. Den virkelighed som iceman24 selv lige har oplevet. Klaus Redigeret af KlausDM - 11-September-2014 kl. 23:57 |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Det er vrøvl. Klaus.
Citat fra en blog om fejlrater: I løbet af de sidste 3 år hvor jeg har arbejdet med returneringer, har der ikke været noget som indikerer at Samsung har en højere fejlrate end andre producenter. Faktisk vil jeg næsten gå så langt som at sige at den måske er lavere. Ja vi fik flest Samsung TV retur, men solgte også betydeligt flere Samsung end noget andet mærke. Citat slut |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
|
ahh Klaus tvivler stærkt på det var samsung power der fik tvet til at glide ud af hånden på mig da jeg var ved at tage den ned fra væg for den skulle flyttes på fod og trådte forkert og tabte den... den har kørt lidt over 2 år helt perfekt og havde sikkert forsat med det
|
||
![]() |
||
|
Gu er det ej vrøvl. Iceman24 har lige selv oplevet det.
Du mener måske også at flatpanels.dk statistik lyver? http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1405941521 Klaus |
||
![]() |
||
|
Klaus læs lige mit indlæg lige over dit
|
||
![]() |
||
|
Selvfølgelig var det Samsung power der gjorde det ;-) Nej, seriøst, er du glad for Samsung, så køb Samsung igen, men skal jeg råde, så er et Sony tv et bedre køb. Nej, det har næppe alle de samme smarte finesser, men til gengæld en bedre byggekvalitet. Klaus |
||
![]() |
||
|
Min fejl........ Klaus |
||
![]() |
||
|
jeg har skam ikke noget imod sony, vil bare ha det bedste jeg kan få for pengene :D jeg har overvejet denne også fra sony
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Nej, faktisk er det din blinde kærlighed til Samsung, som er noget vrøvl!
Ja, og min personlige erfaring, fra branchen, med Samsung fladskærme er, at 8 - 10% af dem, kom retur med fejl! Og hvis jeg skriver en blog om dét, så er det jo lige så godt, som det du citerer! Men som Klaus skriver - tag et kig på flatpanels brugerundersøgelse med fejlrater på de forskellige tv-mærker! M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 12-September-2014 kl. 01:37 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |