recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilket tv 15.000 i Expert 50-55"(pga forsikrin)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvilket tv 15.000 i Expert 50-55"(pga forsikrin)

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2014 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

jo det er ikke utænkeligt.... håber bare de har forbedret deres betragtningsvinkel når man ser på den lidt fra siden af for der var den gamle seriøst for dårlig

Hvis betragtningsvinklen er et issue for dig, så skulle du se på paneltype! Hvis du havde valgt en skærm med IPS-panel, får du en bedre betragtningsvinkel. Til gengæld har IPS-paneler lidt ringere sort og er knapt så "skarpe".

M.v.h.
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2014 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

jo det er ikke utænkeligt.... håber bare de har forbedret deres betragtningsvinkel når man ser på den lidt fra siden af for der var den gamle seriøst for dårlig

Hvis betragtningsvinklen er et issue for dig, så skulle du se på paneltype! Hvis du havde valgt en skærm med IPS-panel, får du en bedre betragtningsvinkel. Til gengæld har IPS-paneler lidt ringere sort og er knapt så "skarpe".

M.v.h.

synes jeg har prøvet at kikke i butikkerne på samsungs buede tv modeller og synes ikke betragtningsvinklen var et problem som min gamle E8005 så håber heller ikke det er et problem på HU7205
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2014 kl. 22:26
Skal man have et buet tv, så er det kun LG Oled der har en betragtnings vinkel som gør at man kan sidde skævt for skærmen.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2014 kl. 00:49

men jeg er spændt på 4k

Jeg tror desværre du kommer til at vente længe med at se det i praksis. Det bliver sikkert først når dit nye TV skal udskiftes igen.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2014 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

men jeg er spændt på 4k

Jeg tror desværre du kommer til at vente længe med at se det i praksis. Det bliver sikkert først når dit nye TV skal udskiftes igen.

Flemming

Hmmm.... så er der noget galt. Jeg har 4K videoer liggende som APP og på en USB stick. Og på Netflix kan man skam også finde 4K Men indrømmet, der ku godt være noget mereLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2014 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

men jeg er spændt på 4k

Flemming

Hmmm.... så er der noget galt. Jeg har 4K videoer liggende som APP og på en USB stick. Og på Netflix kan man skam også finde 4K Men indrømmet, der ku godt være noget mereLOL

OK, men det var nu 4k TV kanaler jeg sigtede til.

Flemming

Redigeret af fltk - 13-September-2014 kl. 10:03
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2014 kl. 13:30
Der er ikke engang TV kanaler i 1080p i Danmark, så det kommer nok til at tage meget lang tid ;)
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2014 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af Flick Flick skrev:

Der er ikke engang TV kanaler i 1080p i Danmark, så det kommer nok til at tage meget lang tid ;)

jeg ser ikke tv kanaler..
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu