|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Plasma summer ikke mere end LCD-paneler gør...
![]() M.v.h.
|
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Nu har jeg så til gode at høre summen fra LCD, men det er ikke første gang, jeg hører påstanden.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Tro mig, det har jeg ikke. Og typisk stiger summen proportionelt med dæmpning af backlight'en...
M.v.h.
|
||
![]() |
||
Dylmer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
|
Synes lige du skal vise ham denne her: http://moppe.dk/lcdfabrik.html
En jeg fandt link til herinde.
Så kan han da se lidt hvad han skal kigge efter..
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
![]() |
|
En del LCD skærme er heldigvis blevet en anelse bedre siden jeg lavede den side..... Klaus |
||
![]() |
||
Dylmer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
![]() |
|
Jeps, LyrikJens var ganske overbevist om han havde købt verdens bedste tv og havde fundet nogle gode indstillinger frem. Men sådan har han haft det med hvert tv han har købt - er det ikke rigtigt Henrik B.? Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hov hov, bland mig udenom.
![]() Men jo, det er korrekt...
![]() M.v.h.
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Nå, er det dig der huserer på dk.teknik... Jeg har engang repareret min Herstal touch-lampe efter en af dine beskrivelser :-)
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Han huserede nu også i fotogruppen for ca. 10 år siden, og her var han også begejstret for sine kameraer. Så det kan jo ikke udelukkes, at det var kameraet, der ødelagde billederne, selv om jeg nok hælder mest til at tro, at det var TV'et. Jeg synes i øvrigt også, at jeg har set ham her på recordere, men han dukker nu ikke op i en søgning. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeps....
Jeg får stadigvæk regelmæssige henvendelser på min side om Herstal transformere..... Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |