|
Hvilket TV er bedst til prisen? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej
Jeg har lige været en runde i Fona og HIFI klubben og sidder lidt tilbage med en skuffelse. Mit gamle Panasonic px80 42 tommer er et stort fjernsyn og mangler den relevante tuner. Men billedet kan efter min mening stadig være med. Det er langt mere naturlige farver end de glansbilleder jeg så i de nævnte butikker. Så nu er jeg nok mest til, at beholde den gamle strømsluger (vi har solceller :)) indtil knægten får sparet sammen til en playstation og vi kommer i bekneb med en fladskærm. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Som det vistnok er skrevet før, så er det mere reglen end undtagelsen, at der ikke gøres noget ud af indstillingerne hos forhandlerne, så det kan man ikke bedømme et TV på, du har garanteret set på nogen hvor billedet er godt når det er stillet rigtigt ind. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 37 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
|
For nogle år siden købte jeg en Samsung 24" fladskærm til en PC, pris 3300,- gik istykker kort tid inden garantien udløb ![]() ![]() Jeg har haft 4 Samsung produkter, alle med fejl, det er en fejlprocent på 100% JEG KØBER ALDRIG SAMSUNG MERE, at du forsøger med dit salgsfis, at narre kunder til at tro at Samsung er et godt produkt, viser jo bare hvad for en slags sælger du er i HIFI klubben, personligt ville jeg ikke turde købe et produkt som du anbefaler. ![]() Jeg har købt 3 produkter fra Panasonic, de kører uden nogen form for problemer. ![]() ![]() Redigeret af Jan2013 - 11-Marts-2015 kl. 12:06 |
||
![]() |
||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
|
Der er da faldet afgørelse i en sag om tordenfluer: http://www.forbrug.dk/Afgoerelsesdatabase/Forbrugeromraadet/radio-tv-mm/Tordenfluer-i-et-fjernsyn-var-en-mangel?tc=9D4BE9430D6C413D8C0DE211F2075B47 Redigeret af Benny From - 15-Marts-2015 kl. 13:01 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
|
Ja, det ved vi godt http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138658&title=tordenfluer-i-samung-tv-afgrelse-i-klagesag Klaus |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
Ingen fryser når PX80 kører (el-overforbruget komme lidt tilbage som dyr varme) Du kan rolig slukke for radiatoren.
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Så slem er en 42" PX80 ikke: 130 - 135 watt i gennemsnitligt strømforbrug.
M.v.h. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
I øvrigt vil jeg til enhver tid hellere betale 20-30 kroner mere om måneden, i strøm, end at sidde og se på et lor** billede!
M.v.h. |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
Det var ment lidt i sjov ...... varmen Men ellers er vi 100% enige (har 4 pana plasma)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |