|
Hvilket tv er bedst? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Michel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svaret, den ser godt nok lækker ud den skærm, både design og anmeldserne. Kunne være man skulle ofre de par tusinde mere på sådan en.
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Så har du i hvert fald også noget af det bedste;)
Prisen var også væsentlig højere ved release, så de ekstra du skal ofre på det nu, er alt i alt godt givet ud. Den falder nok lidt i pris om 1-2 måneder.
|
|
![]() |
|
Michel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Så kunne det være man skulle vente en enkel måned eller to - så meget haster det ikke, og hvis vi kan sparer et par tusind på det så gør jeg det gerne.
|
|
![]() |
|
Lige et spørgsmål vedr ue55f8005 - er det en speciel dansk model, for jeg kan ikke finde den i nogen af de udenlandske butikker hvor jeg normalt shopper elektronik :-)
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Der er specielle Nordiske modeller mht software(undertekster,intern tuner o.l) og garanti .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Tak for svar,
Ved du hvad den model hedder i Tyskland?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |