|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Quest ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 116 |
![]() Sendt: 03-Februar-2008 kl. 23:02 |
Hej Jeg er ved at samle en HTPC, men har endnu ikke fundet ud af hvilket TV kort der skal i maskinen. Jeg har læst meget på lektien mht. valg af de forskellige dele, men kan ikke finde noget fornuftigt om TV kort.... og der er nok at vælge mellem. Måske en herinde kan *oplyse* mit februar formørkede sind... Er der forskel på billedkvaliteten de forskellige TV i mellem? Kan I anbefale et bestemt TV kort? Vil nok helst have et PCI, så det bliver inde i maskinen Kortet skal kunne modtage og optage DVB-t (DR1+DR2+TV2) som jeg henter ned med egen antenne. Jeg har også en parabol, men vil ikke betale for Viasat/CanalDigital, så det skulle i så fald være for de gratis kanaler på ASTRA - er det noget værd? Absolut ikke et must - kun måske - hvis de altså sender andet end tyske slagershows... maskinen jeg bygger indeholder følgende: ASUS P5E-VM HDMI Socket775 FSB1333 mATX Jeg regner med HTPC'en skal køre MEDIAPORTAL på en XP Håber en af jer har lidt erfaring med TV-kort og disses kvalitet. |
|
Walk slowly; drink lots of water
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Et bud på TV-kort kunne være Hvis der ikke er krav om at modtage kodet signaler til satellit, har hauppauge også et bud på et kombi kort Men valg af TV-kort, mener jeg, skal vælges ud fra den HTPC-software, som skal anvendes og de kort som er supporteret...
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |