recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket TV ophæng?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket TV ophæng?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
dennism Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2008
Status: Offline
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dennism Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket TV ophæng?
    Sendt: 24-December-2014 kl. 09:26
Jeg skal bruge et TV ophæng til et nyt 46" Samsung TV. Det skal hverken kunne tilte, dreje el. lign. Det skal bare kunne sidde tæt på væggen.

Umiddelbart er jeg faldet over dette:

Er der andre jeg burde overveje?
Til top
dennism Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2008
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dennism Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 14:34
Ingen der har et bud her?
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 21:19
Har selv købt sådan et her: http://www.av-cables.dk/vaegbeslag-42-80/ultra-slim-vaegbeslag-til-37-70.html.

Det fungerer rigtig fint. Det kan tiltes når en anelse når kabler skal tilsluttes. Husk dog at tjek hvor meget plads tv'et kræver med stik.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 21:21
Tror næsten ikke du kan købe et dårligt vægbeslag når tv'et blot skal hænge. Av-cables har mange forskellige til gode priser. Alternativt til ovenstående kunne være beslag Ala Samsungs egne hvor tv'et monteres i stil med maleri. Her findes også prisbillige alternativer til Samsungs egne.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 21:24
Sørg også for at tjekke WESA standarder for tv'et og beslag så de to passer sammen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 21:25
http://www.harald-nyborg.dk/p9219/vaegbeslag-led-01x-13-70

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 00:49
hej 
Jeg bruger det som klausDM forslår til mit Pana 55. Det kommer ca. 3 cm ud fra væggen.

Til top
vonOle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2007
Sted: Sdr.Jylland
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonOle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 03:30
Hej

Jeg er vældig glad for dette:
http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/tv-tilbehoer/vaegbeslag/vivanco-universal-vaegbeslag-o-1

Enkelt, elegant og robust - jeg tror, at målene kan bruges til dit tv også.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4948
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 10:20
Jeg vil foreslå at købe et beslag med mulighed for at låse eller skrue tv'et fast med en specielnøgle.

Talte med min forsikring omkrig dette og de ville hellere erstatte et ødelagt tv end at tyvene kom afsted med det.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
vonOle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2007
Sted: Sdr.Jylland
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonOle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 04:21
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Jeg vil foreslå at købe et beslag med mulighed for at låse eller skrue tv'et fast med en specielnøgle.

Talte med min forsikring omkrig dette og de ville hellere erstatte et ødelagt tv end at tyvene kom afsted med det.

Well... jeg vil nu hellere have at banditterne løb med det ramponerede tv, end at stå tilbage med både et ødelagt tv plus en ødelagt væg med store huller mm.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af vonOle vonOle skrev:

Well... jeg vil nu hellere have at banditterne løb med det ramponerede tv, end at stå tilbage med både et ødelagt tv plus en ødelagt væg med store huller mm.

HA HA.. så skal man bare bruge et originalt Pioneer beslag... den er der sgu ingen der kan finde ud af at afmontere skærmen fra.....
Ning
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4948
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 00:25
Oprindeligt skrevet af vonOle vonOle skrev:

Det kan godt være at de i forsøget ødelægger tv'et, men der sker da intet med væggen.

De har jo begrænset med tid, når alarmen hyler.

Så meningen er at de skal opgive, når de ser beslaget og så i stedet gå efter at finde en iPad eller noget andet letomsætteligt.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu