|
Hvilket TV ophæng? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
dennism ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Status: Offline Point: 234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-December-2014 kl. 09:26 |
|
Jeg skal bruge et TV ophæng til et nyt 46" Samsung TV. Det skal hverken kunne tilte, dreje el. lign. Det skal bare kunne sidde tæt på væggen. Umiddelbart er jeg faldet over dette: Er der andre jeg burde overveje?
|
||
![]() |
||
dennism ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Status: Offline Point: 234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ingen der har et bud her?
|
||
![]() |
||
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
|
Har selv købt sådan et her: http://www.av-cables.dk/vaegbeslag-42-80/ultra-slim-vaegbeslag-til-37-70.html.
Det fungerer rigtig fint. Det kan tiltes når en anelse når kabler skal tilsluttes. Husk dog at tjek hvor meget plads tv'et kræver med stik. |
||
![]() |
||
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
|
Tror næsten ikke du kan købe et dårligt vægbeslag når tv'et blot skal hænge. Av-cables har mange forskellige til gode priser. Alternativt til ovenstående kunne være beslag Ala Samsungs egne hvor tv'et monteres i stil med maleri. Her findes også prisbillige alternativer til Samsungs egne.
|
||
![]() |
||
|
Sørg også for at tjekke WESA standarder for tv'et og beslag så de to passer sammen.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19672 |
|
http://www.harald-nyborg.dk/p9219/vaegbeslag-led-01x-13-70
Klaus |
||
![]() |
||
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
|
hej
Jeg bruger det som klausDM forslår til mit Pana 55. Det kommer ca. 3 cm ud fra væggen. |
||
![]() |
||
vonOle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Sdr.Jylland Status: Offline Point: 95 |
|
Hej
![]() Jeg er vældig glad for dette: http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/tv-tilbehoer/vaegbeslag/vivanco-universal-vaegbeslag-o-1 Enkelt, elegant og robust - jeg tror, at målene kan bruges til dit tv også. |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4948 |
|
Jeg vil foreslå at købe et beslag med mulighed for at låse eller skrue tv'et fast med en specielnøgle.
Talte med min forsikring omkrig dette og de ville hellere erstatte et ødelagt tv end at tyvene kom afsted med det.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
vonOle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Sdr.Jylland Status: Offline Point: 95 |
|
Well... jeg vil nu hellere have at banditterne løb med det ramponerede tv, end at stå tilbage med både et ødelagt tv plus en ødelagt væg med store huller mm. ![]() |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
HA HA.. så skal man bare bruge et originalt Pioneer beslag... den er der sgu ingen der kan finde ud af at afmontere skærmen fra.....
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4948 |
|
Det kan godt være at de i forsøget ødelægger tv'et, men der sker da intet med væggen. De har jo begrænset med tid, når alarmen hyler. Så meningen er at de skal opgive, når de ser beslaget og så i stedet gå efter at finde en iPad eller noget andet letomsætteligt.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |