|
Hvilket TV ophæng? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
vonOle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Sdr.Jylland Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du har ret i at sådan vil det nok ofte foregå. Jeg kender bare til/har hørt om tilfælde, hvor tyvene har "flået" tv'et ud af væggen, og det var ikke noget kønt syn bagefter. Med et godt brækjern giver et par ravpluks nok også hurtigt op. Det har de selvfølgelig ikke altid tid og ro til, men det er jo indimellem nogle lidt "irationelle" og impulsive typer vi har med at gøre dér! ![]() |
|||
![]() |
|||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
||
Derfor du hænger tvbeslag op med sådanne bolte.
![]() |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
![]() |
|||
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
||
Dette beslag benytter jeg til et UE55F8005.
Sidder rigtigt godt og er meget nemt at justere efterfølgende. Eholms MagnAttach |
|||
![]() |
|||
vonOle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Sdr.Jylland Status: Offline Point: 95 |
||
Okay.. okay.. ![]() Det var vist også den type, som de kunne nøjes med fire af i Hoover Dam!
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Jeg har valgt dette, fra Harald Nyborg:
http://www.harald-nyborg.dk/p9222/vaegbeslag-led-096-32-70 ![]() M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4948 |
||
Hoover Dam er heller aldrig blevet stjålet ![]() ![]() |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
||
![]() De holder sgu' - ikke mere bavl dér!
![]() |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4948 |
||
Brugte du loctite? Ellers risikere du at de bliver løse og dit tv falder ned
![]() Redigeret af Cyberguyen - 11-Januar-2015 kl. 00:40 |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Redigeret af Cyberguyen - 11-Januar-2015 kl. 00:39 |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg vidste noget var galt!
![]() |
|||
![]() |
|||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
||
Betaler forsikringen jo også |
|||
![]() |
|||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
||
Har haft indbrud, 2 ipads og ipods lå fremme, tyvene tager dem ikke. Der er ingen der gider købe dem. De er jo ubruglige hvis de bliver stjålet, og man gør apple opmærksom på det.
Politiet fortalte også, at de oplever tit at ipads og iphones bliver liggende |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |